۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۲۵۸۶۱۸
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

شهید مطهری آموزه های فراوانی برای سپاه دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان، گفت: استاد شهید مطهری آموزه های فراوانی برای سپاه داشت، خط فکری شهید مطهری از اسلام بود و نقش ویژه ای در نهضت اسلامی ایفا کرد.
باباشاهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان، شب گذشته با حضور در جمع خبرنگاران عنوان داشت: سپاه پاسداران با تکیه بر آموزه های دینی و منویات رهبر معظم انقلاب، نیرویی برگرفته از اسلام ناب محمدی را در وجود خود متجلی ساخته و بازوی ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به تقارن هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری آموزه های فراوانی برای سپاه داشت، خط فکری شهید مطهری از اسلام بود و نقش ویژه ای در نهضت اسلامی ایفا کرد.

 

حجت الاسلام بابا شاهی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: این همدلی و همزبانی باید در وجود تک تک مسؤولان به ویژه مجموعه نیروهای مسلح متجلی شده و زمینه ساز همکاری های بیشتر مسؤولان و به سرانجام رسیدن مسؤولیت های محوله آن ها باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس اعلام کرد: در سال گذشته بیش از 25 هزار نفر از بسیجیان در دوره های مختلف برگزار شده حضور داشتند و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت و امید است که به هدف تعیین شده که عمق بخشی به نماز و درک مفاهیم آن است دست یابیم.

 

وی در پایان از فعالیت های سپاه پاسداران اظهار رضایت کرد و افزود: از زمان تشکیل سپاه پاسداران، این ارگان تعامل خوبی با سایر ارگان ها داشته و همچنان این روند را ادامه خواهد داد./967/پ203/ب4

ارسال نظرات