۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۵۷۳۰۴

ایران مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو

خبرگزاری رسا ـ رییس نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو با رایزن فرهنگی ایران در روسیه دیدار و درباره چگونگی حضور ایران به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو تبادل نظر کرد.
سازمان فرهنگ

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سرگی کایکین، رییس جدید نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو با رضا ملکی، رایزن فرهنگی ایران در روسیه دیدار و درباره چگونگی حضور ایران به عنوان مهمان ویژه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو تبادل نظر کرد.

 

سرگی کایکین در این دیدار که در محل رایزنی فرهنگی کشورمان در روسیه انجام شد به تشریح برنامه‌های اولیه و امکانات قابل عرضه در نمایشگاه پرداخت و گفت: برای ایران به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه فضایی بین 200 تا 250 متر مربع اختصاص خواهد یافت. این امکانی است که برای مهمانان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو فراهم می‌شود.

 

همچنین در چارچوب این رویداد، زمینه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را برای مهمان ویژه نمایشگاه فراهم خواهیم کرد.

 

در ادامه رضا ملکی، اظهار امیدواری کرد که با توجه به سابقه دیرین همکاری‌های موجود و حضور مستمر ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو فرصت حضور ایران به عنوان مهمان ویژه بیست‌وهشتمین دوره این نمایشگاه به گشودن فصلی نو در همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه کتاب و نشر منجر شود.

 

وی با برشمردن مجموعه برنامه‌هایی که می‌تواند در بسته فرهنگی ـ هنری حضور ایران در این نمایشگاه به عنوان مهمان ویژه اجرا شود، از اعلام آمادگی و استقبال روسیه در کمک به اجرای این برنامه‌ها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف فرهنگی ایران، حضوری آبرومند و شایسته را برای جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه شاهد باشیم.

 

در پایان این دیدار، رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه از رییس نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان مهمان ویژه روس دعوت به عمل آورد./998/د101/ف

ارسال نظرات