۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۵۷۱۰۸
حجت‌الاسلام مصلحی مطرح کرد؛

لزوم همگرایی و وحدت اصولگرایان

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات دولت سابق با اشاره به لزوم اتحاد اصولگرایان و نیرو‌های ارزشی درانتخابات‌های آینده، گفت: نیروهایی که به دنبال ارزشهای انقلاب هستند باید به سمتی حرکت کنند که انسجام و همگرایی را بتوانند حفظ کنند.
الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به لزوم اتحاد اصولگرایان و نیرو‌های ارزشی درانتخابات‌های آینده، گفت: نیروهایی که به دنبال ارزشهای انقلاب هستند باید به سمتی حرکت کنند که انسجام و همگرایی را بتوانند حفظ کنند.

 

وی با تأکید بر این‌که باید همدلی و همگرایی به صورت واقعی در میان نیروهای ارزشی باشد، ابراز داشت: با این همدلی و هگرایی می‌توانند مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم را احیا کنند.

 

حجت‌الاسلام مصلحی یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم را بهبود وضعیت اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: وقتی معظم له مسأله اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند حتما به نتیجه آن واقف هستند و می‌دانند که به سرانجام می‌رسد.

 

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی در جنگ تحمیلی امتحان خود را پس داده است، افزود: با وجود این‌که دشمن در جنگ تحمیلی بدترین تحریم‌ها و فشارها را علیه ما به کار برد ولی نتوانست ما را شکست دهد چرا که اقتصاد مقاومتی به کمک کشور آمده بود.

 

وزیر اطلاعات دولت سابق در ادامه با بیان‌ این‌که امروز هم شرایط ما با جنگ تحمیلی فرقی نکرده است، تصریح کرد: باید جلوی واردات بی رویه کالا گرفته شود چرا که واردات بی رویه ضربه مهلکی بر بدنه اقتصاد کشور خواهد زد.

 

وی محوریت علما و فقها را از ضروریات انسجام و اتحاد خواند و ابراز داشت: اگر مجموعه‌هایی که دنبال ارزش‌های انقلاب هستند در این مسیر حرکت کنند و به دنبال فقهایی باشند که ارزش‌های انقلاب را ارزش‌های اسلام می‏دانند، می‌توانند نقش کلیدی در این مسأله داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام مصلحی در پایان موانع وحدت و انسجام اصولگرایان را برخی شیطنت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: باید از شیطنت‌های معاندین و گروه‌های ضد انقلاب دوری کرد و بسیار مراقب بود که این شیطنت‌ها تأثیری در این انسجام و و حدت نداشته باشد./922/ت302/ش

 

ارسال نظرات