۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۵۷۰۷۳
مدیر حوزه های علمیه استان یزد:

سفر آیت‌الله نوری همدانی به یزد برکات فراوانی دارد/ زندگی علمای دین الگویی مناسب برای طلاب و روحانیان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه یزد با اشاره به برکات سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به یزد، گفت: آشنایی مردم با مراجع تقلید و عالمان دینی و آشنایی با سبک زندگی آنان، می تواند الگویی مناسب برای تمامی اقشار جامعه باشد.
حجت الاسلام شمس

حجت الاسلام شمس، مدیر حوزه های علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در یزد، گفت: مراسم تجلیل فرهیختگان حوزه علمیه یزد روز پنجشنبه ساعت 9 صبح در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار می شود.

 

وی افزود: طبق بررسی های به عمل آمده طلاب ممتاز یزدی انتخاب و در این مراسم با حضور علما از آنان قدردانی می شود.

 

مدیر حوزه های علمیه یزد در رابطه با آثار و برکات سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان یزد خاطرنشان کرد: آشنایی مردم با مراجع تقلید و عالمان دینی و آشنایی با سبک زندگی آنان، از جمله ساده زیستی در امور مختلف زندگی تا تقید در انجام ورزش روزانه، می تواند الگویی مناسب برای تمامی اقشار جامعه باشد.

 

وی اظهار داشت: یکی دیگر از برکات حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی به یزد را می توان بحث الگوگیری طلاب یزدی از شخصیت این مرجع عالی قدر و استفاده از تجربیات ایشان در برنامه زندگی فردیشان دانست.
 

 

حجت الاسلام شمس در پایان وظیفه مردم نسبت به سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به یزد را استقبال شایسته در برنامه دیدار عمومی ایشان در امامزاده سید محمد جعفر عنوان کرد./972/ت302/ب4

ارسال نظرات