۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۵۶۷۹۷
معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب:

عرب و عجم آل‌سعود را دشمن خود می‌دانند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و پژوهشی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به جریان شکل گرفته پس از حمله آل سعود به یمن بر علیه اعراب در فضای مجازی گفت: آل سعود دشمن عرب و عجم است و عرب‌های جهان اسلام همانند ایرانیان از جنایات آل سعود ابراز انزجار می‌کنند.
حجت الاسلام گلزاده

حجت الاسلام صادق گلزاده معاون فرهنگی و پژوهشی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جریان شکل گرفته پس از حمله آل سعود به یمن بر علیه اعراب در فضای مجازی گفت: خیانت های آل سعود باید ملت های عرب تمییز داده شده و جدا شود.


وی افزود: کسانی که این گونه مسائل و شبهات را مطرح می کند، نه دلبستگی به ایران و عجم داشته و نه دلبستگی به اسلام در آنان دیده می شود؛ این افراد مقاصد غیر ملی و غیر اسلامی خود را با عناوین ملی و اسلامی تعقیب می کنند؛ انسان ها در مواجهه با این گونه مسائل هوشیار باشند.


معاون فرهنگی و پژوهشی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که عرب های جهان اسلام همانند ایرانیان از جنایات آل سعود در یمن ابراز انزجار می کنند، اظهار داشت: اتفاقاتی که در طول تاریخ در مکه و مدینه رخ داده مسلمانان جهان را متأثر کرده است.


وی ادامه داد: امروز مردم یمن زیر بمباران های غربی ها و صهیونیست ها به شهادت می رسند، خوشبختانه در این مسیر ائتلاف عربی و عجمی بین کشورهای ترکیه، پاکستان و آل سعود شکل نگرفت، اگر کسی با دقت به مسائل پیرامون دقت کند متوجه می شود آل سعود دشمن عرب و عجم بوده و هیچ خدمتی به ملت های اسلامی نکرده است.


حجت الاسلام گلزاده با بیان این که آل سعود اسلام ناب را تحریف کرده و دشمنان اسلام را یاری می کند، ابراز داشت: در هرجای دنیا که انسانی کشته می شود رد پای وهابیت خبیث به چشم می خورد، مسلمانان هرگز ماجرای حج خونین سال 66 را از یاد نمی برند.


وی عنوان کرد: ما ایرانی های جسارت و توهین در فرودگاه جده را فراموش نمی کنیم، کسانی که ایرانی می اندیشند بدانند که مقابله با جنایات و خباثت های آل سعود در حد توان تکلیف است، کسانی که قلبشان برای ایران می تپد باید تبعیت ولی فقیه را سر لوحه کار خود قرار دهند.


معاون فرهنگی و پژوهشی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: حمایت از کشورهای مظلوم برابر با مقابله با آل سعود است؛ از همین رو مقابله با آل سعود در واقع حمایت از ایران و ملت های مظلوم جهان است./1323/ت302/ف

ارسال نظرات