۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۵۶۷۶۱
امام جمعه موقت سمنان:

نظام‌های مردمی جایگزین نظام‌های تحمیلی و وابسته منطقه می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه یمن تنها نمی ماند، گفت: نوکران و مزدوران آمریکایی منطقه توجه داشته باشند که نظام‌های تحمیلی در تمام کشورهای اسلامی منطقه در حال فروپاشی است و نظام مردمی جایگزین آن می‌شود.
امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های وحدت بخش نماز جمعه این هفته با پرداختن به موضوع حمله نظامی عربستان به مردم یمن اظهار داشت: عربستان سعودی به عنوان کشوری که سرمایه ای بزرگ در دست دارد، اکنون سرمایه اش را به سود استکبار، صهیونیسم و ظالمان جهان به کار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: دسیسه جهان خواران یک کشور مسلمان منطقه را به جان کشور مسلمان دیگر انداخته است اما نوکران و مزدوران آمریکایی منطقه توجه داشته باشند که نظام های تحمیلی در تمام کشورهای اسلامی منطقه به پایان عمر خود رسیده‌اند و نظام‌های مردمی جایگزین آنها می شود.

 

امام جمعه موقت سمنان در ادامه با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: مرحله کنونی مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 حساسیت ویژه‌ای دارد و مذاکره کنندگان ایرانی باید با شناخت دشمن و هوشیاری کامل کار خود را تا پایان راه ادامه دهند.

 

حجت الاسلام احمدپناهی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مداحان درخصوص مسائل پیرامون مذاکرات هسته‌ای تأکید کرد: رهبری تکلیف همه را در مسأله هسته ای روشن کردند و منتقدان و دلواپسان و دلسوزان همه باید در این مورد دقت داشته باشند.

 

خطیب نماز جمعه سمنان تأکید کرد: با توجه به حساس بودن روند مذاکرات هسته ای و سوابق طرف مقابل در بدعهدی و پیمان‌شکنی و فریب‌کاری، تیم ایرانی مذاکرات را با هوشیاری، توجه به رهنمود‌های رهبری و با رعایت خطوط قرمز ملت و نظام اسلامی پیش ببرد./977/پ203/ب4

ارسال نظرات