۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۵۶۴۹۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

اقتدار نظامی ایران اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان نخواهد داد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که کنترل فتنه های منطقه با حضور توانمند سپاه محقق شد، گفت: ثبات امروز و کنترل فتنه های منطقه ای و ناکام گذاشتن سیاست های استکبار جهانی با سر پنجه توانمند سپاه و نیروهای مختلف آن محقق شده است.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در آغاز روزهای اردیبهشت نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابتکار ویژه و خاص معمار کبیر انقلاب اسلامی تاسیس شد.

 

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: از آغاز شکل گیری سپاه تاکنون زمینه ساز آثار ماندگار و همه جانبه در عرصه های نظامی، دفاعی، سیاسی و فرهنگی بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش ها و ثمرات وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه خود منحصر به فرد بوده که داریم به وضوح آن ها را مشاهده می کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: کارکرد سپاه از شکل یک سازمان مسلح داخلی و خارجی و در ترتیبات و تحولات منطقه تحت عنوان طرف مؤثر و تعیین کننده بروز و ظهور پیدا کرده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که کنترل فتنه های منطقه با حضور توانمند سپاه محقق شد، گفت: ثبات امروز و کنترل فتنه های منطقه ای و ناکام گذاشتن سیاست های استکبار جهانی با سر پنجه توانمند سپاه و نیروهای مختلف آن محقق شده است.


امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود به در جریان دردآفرین و جانکاه یمن و تخریب امور زیر بنایی این کشور و کشته شدن انسان های مظلوم و بی دفاع اشاره کرد و گفت: ائتلاف غربی عربی صهیونیستی را به رهبری عربستان شکل دادند تا بتوانند به اهداف خود در این راستا دست پیدا کنند.


 حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: جای بسیار تأسف پادشاهی که خود را خادم الحرمین و خادم خدا و بندگان او می داند چگونه مسلمانان را به شهادت رسانده و دست به این کارها می زند.

 

وی خاطرنشان کرد: این ائتلاف خشم باید برای رژیم صهیونیستی درست شود نه مردم یمن که قطعا بی پاسخ نخواهد بود و آل سعود در این جنگ ماهیت خودش را از دست می دهد.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که مردم ایران همیشه وفادار و کمک کار به مردم مظلوم و بی دفاع بوده و هستند، گفت: مردم یمن از کمک های اولیه و غذا و دارو محروم هستند که باید حمایت های لازم از آنان صورت گیرد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات