۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۵۵۹۳۷
امام جمعه موقت رشت:

آل سعود ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت، رژیم آل سعود را بازنده قطعی جنگ در یمن دانست و گفت: آل سعود بویی از دین و مسلمانی نبرده و ابزار چشم بسته استکبار جهانی در جهان اسلام است.
حجت الاسلام صديق عرباني، امام جمعه موقت رشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت امروز در تجمع طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه گیلان در اعتراض به جنایات رژیم آل‌ سعود در مسجد کاسه فروشان رشت، اظهار داشت: آل سعود به بهانه حمایت از مسلمانان دست به آتش زدن مساجد و منابر و قرآن زده است.

 

استاد حوزه علمیه گیلان با بیان این که آل سعود از نژاد محمدبن عبدالوهاب است، گفت: آل سعود بویی از دین و مسلمانی نبرده و ابزار چشم بسته استکبار جهانی در جهان اسلام است.

 

امام جمعه موقت رشت، رژیم آل سعود را بازنده قطعی جنگ در یمن دانست و گفت: عربستان با کشتار مردم بی گناه یمن بار دیگر چهره جنایت کار خود را به دنیا نشان داد.

 

وی با بیان این که آل سعود با چراغ سبز آمریکا و حمایت های رژیم صهیونیستی کشتار مردم بی گناه یمن را آغاز کرد، تصریح کرد: چرا کشورهای عربی برای دفاع از مردم مسلمان و بی‌دفاع غزه ائتلافی تشکیل نمی‌دهند و مسلمانان یمنی را زیر رگبار موشک‌های خود می‌گیرند.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی، بیان کرد: امام خمینی(ره) از همان اوایل انقلاب استکبار را شناخته و برچسب شیطان بزرگ را به آن ها داده است.

 

وی با بیان این که ایران حرف اول را در منطقه با رهبری مقام معظم رهبری می زند، تصریح کرد: رهبر انقلاب دست قدرت های 1+5 را خوانده و اجازه بازدید از مراکز هسته ای را به آن ها نمی دهد.

 

حجت الاسلام عربانی با انتقاد از این که چرا آیت الله شیخ نمر در زندان به سر می برد، تصریح کرد: لعنت بر آل سعود سخن گزافی نیست.

 

امام جمعه موقت رشت در خاتمه تأکید کرد: رژیم آل سعود مثل اختاپوس بر حاکمیت عربستان سایه انداخته است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات