۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۵۵۳۸۸
سعید حدادیان در آیین تجلیل از حاج احمد واعظی:

بهترین تجلیل از خادمان اهل بیت، خدمت به اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ حدادیان ضمن تقدیر از افتخارآفرینی حاج احمد واعظی در دیدار با رهبر معظم انقلاب، گفت: بهترین تجلیل از خادمان اهل بیت(ع)، خدمت به اهل بیت(ع) است.
بهترین تجلیل از خادمان اهل بیت، خدمت به اهل بیت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تجلیل از مداح انقلابی اهل بیت(ع)، حاج احمد واعظی به پاس شعرخوانی حماسی اش در محضر رهبر معظم انقلاب صبح امروز در جامعة الحسین(ع) مشهد برگزار شد.

 

این مداح اهل بیت(ع) در حاشیه این مراسم در گفت و گو با رسا گفت: هر ساله در ایام ولادت فاطمه(س) در فضایی معنوی مداحان اهل بیت(ع) با رهبر معظم انقلاب دیدار دارند که حال و هوای خاص خودش را دارد و خدا را شاکرم که امسال مورد توجه حضرت آقا  و اقبال عمومی قرار گرفتم.

 

وی افزود: به خاطر ارادت به حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) است که پیوند با رهبر معظم انقلاب این قدر عمیق است و این مجالس نیز به همین علت برگزار می شود.

 

واعظی، با بیان این که هنر مداحی از مجموعه هنرها تشکیل شده است، تصریح کرد: هر یک از مداحان و شاعران اهل بیت(ع) به اندازه استعداد، ذوق و برخورداری خود از حوزه های مختلف هنری می توانند در تبیین و شناساندن اهل بیت(ع) و رفع شبهاتی که در مورد ایشان مطرح می شود، نقش داشته باشند و هر چه برخوداری آن ها از حوزه های مختلف هنری بیشتر باشد در انجام رسالت خود موفق تر خواهند بود.

 

این مداح اهل بیت(ع)، در خصوص نقش مداحان در ایجاد اتحاد بین مسلمانان، اظهار کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، پیشکسوتان و اساتید همین مسأله است و مجموعه جامعة الزاکرین و کانون مداحان نیز با تدابیری که می اندیشند در تلاش هستند که هر چه بیشتر، شبهاتی که در مورد شیعه و سنی مطرح می شود، رفع شود.

 

وی افزود: دشمن دنبال فتنه و فتنه گری است و نه تنها بین شیعه و سنی بلکه موضوع عرب و عجم و طایفه و فرقه ها و انواع فتنه ها را مطرح می کند تا بتواند ایجاد اختلاف کند، بنابراین امروز بیش از هر زمانی اتحاد نیاز است و باید در پی انسجام باشیم.

 

سعید حدادیان، مداح اهل بیت(ع) نیز در این مراسم با تقدیر از افتخارآفرینی حاج احمد واعظی، گفت: بهترین تجلیل از خادمان اهل بیت(ع)، خدمت به اهل بیت(ع) است.

 

گفتنی است در این مراسم ابراهیم قانع از مداحان و شاعران اهل بیت(ع) اشعاری را در مدح اهل بیت(ع) قرائت و همچنین با خواندن اشعاری از احمد واعظی تجلیل کردند. در پایان این مراسم نیز تشکل های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) از این مداح انقلابی تقدیر کردند./1310/ت303/ب5

ارسال نظرات