۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۵۵۰۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تجاوز هوایی عربستان به یمن نتیجه سیاست‌های غلط آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تجاوز هوایی عربستان به یمن نتیجه سیاست‌های غلط آمریکا است، گفت: با مقاومت مردم یمن و پشتبانی دیگر کشورها از یمن، عربستان در این حمله راه به جایی نمی برد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در  دیدار ارتشیان استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به حمله عربستان به یمن گفت: تجاوز هوایی عربستان به یمن نتیجه سیاست‌های غلط آمریکا بوده است.

 

انقلاب اسلامی ایران در دنیا مرز جدیدی به ‌وجود آورده است

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز ایران اسلامی در زمینه دفاعی از قدرت های منطقه است، افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران در دنیا یک مرز جدیدی را به‌وجود آورده است.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به  حضور جمهوری اسلامی در مقابله با گروه تکفیری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن و انقلاب یمن نیز دفاع می کند.

 

وی در ادامه بیان داشت: امروز ما افتخار می کنیم در لبنان، سوریه و یمن در دفاع از ملت های مظلوم حضور داریم.

 

یمن مرز انقلابی جمهوری اسلامی است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که یمن مرز انقلابی جمهوری اسلامی است، عنوان داشت: حمایت ایران از انقلاب مردمی یمن به‌خاطر آن باور و اعتقاد و اصولی است که انقلاب اسلامی ترسیم کرده است.

 

وی تجاوز هوایی عربستان به یمن را نتیجه سیاست‌های غلط آمریکا بیان کرد و خاطرنشان کرد: عربستان در جنگ با یمن نمی تواند راه به جایی ببرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از کشورهای مستقل دنیا و کشورهای انقلابی یادآور شد: امروز تمام کشورها اعتراف می‌کنند که سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران موجب ثبات منطقه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را از عنایت خداوند و حمایت های مردمی بیان کرد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات