۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۵۵۰۴۰
معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ زنجان خبر داد؛

نام نویسی بیش از 530 داوطلب برای ورود به حوزه های علمیه زنجان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ استان زنجان با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان و متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه زنجان گفت: تاکنون بیش از 530 داوطلب برای ورود به حوزه های علمیه استان زنجان نام نویسی کرده اند.
آزمون ورودي حوزه هاي علميه

حجت الاسلام علی خلفی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان و متقاضیان ورود به حوزه های علمیه زنجان گفت: تاکنون با توجه به لیستی که به بنده داده شده 530 داوطلب برای ورود به حوزه های علمیه استان نام نویسی کرده اند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته سامانه ثبت نام فعلا باز است و داوطلبان می توانند طی امروز و فردا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند و متقاضیانی که به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام نشدند، روز آزمون می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام خود در محل آزمون اقدام کنند.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری آزمون در استان زنجان تصریح کرد: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه استان زنجان روز جمعه 28 فروردین ماه سال جاری همچون سنوات گذشته در محل حسینیه اعظم زنجان واقع در کمربندی جنوبی این شهر برگزار خواهد شد.

 

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر مقدار و ظرفیت پذیرش حوزه های علمیه استان گفت: هنوز کمیسیون آموزش برای بررسی ظرفیت پذیرش حوزه های علمیه استان تشکیل نشده است، از این رو همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی در خرداد ماه سال جاری، کمیسیون آموزش تشکیل جلسه داده و ظرفیت پذیرش حوزه های علمیه استان مشخص خواهد شد.

 

وی در ادامه تبلیغ معنویت موجود در حوزه‌های علمیه را سبب افزایش متقاضیان ورود به این مکان دانست و تأکید کرد: فعالیت‌های حوزه و طلاب، تبلیغ امکانات و مزایای ورود به حوزه های علمیه و همچنین تبلیغ معنویت موجود در حوزه‌های علمیه می‌تواند سبب آغاز روند رو به رشد متقاضیان ورود به حوزه باشد.

 

حجت الاسلام خلفی در ادامه افزود: با توجه به آمار موجود به نظر می رسد، تعداد داوطلبان و متقاضیان ورود به حوزه علمیه زنجان نسبت به سال گذشته هیچ تفاوت چشمگیری نداشته است و به قولی نه کاهش داشته و نه افزایش.

 

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان در پایان با بیان مطالبی به داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: داوطلبان سعی کنند، هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کرده و روز آزمون نیز یک ساعت زودتر در محل برای تعیین صندلی و استقرار در مکان های خود، حاضر شوند. /949/ت302/ح 

ارسال نظرات