۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۵۴۲۲۶
امام جمعه بیرجند:

هوشیاری، لازمه مذاکره و توافق با غرب است/ جنایات آل سعود نشان داد که بویی از اسلام نبرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیرجند گفت: این که کشورهای غربی بر سر میز مذاکره با ملت ایران می‌آیند نشانه اقتدار انقلاب اسلامی است ولی تیم مذاکره کننده باید نسبت به توطئه‌های دشمن و واژگانی که به کار می‌برند هوشیاری لازم را داشته باشد.
حجت الاسلام رضايي بيرجندي_ نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسین(ع) با بیان این که حضرت زهرا(س) الگوی ایثار و از خودگذشتگی است، گفت: ما هم باید مانند حضرت زهرا(س) همواره در خط ولایت حرکت کرده و از ولایت تبعیت کنیم تا به مملکت آسیبی نرسد.

 

وی با اشاره به این که باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و از آن به نحو درست استفاده کنیم، افزود: باید طوری برنامه ریزی کنیم که در سال جدید با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات قدم برداشته و دولت و ملت در کنار یکدیگر بتواند رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را که در سال گذشته عمل نشد عملی کنند و همچنین بتوانند در تحقق شعار امسال هم عملکرد موفقی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که مشکلات باید به سکوی پرش برای ما تبدیل شود، افزود: باید از توانمندی خود برای پرش از سکوی مشکلات استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلیمن رضایی بیرجندی در ادامه به مذاکرات لوزان اشاره کرد و گفت: این که کشورهای غربی بر سر میز مذاکره با ملت ایران می‌آیند نشانه اقتدار انقلاب اسلامی است ولی تیم مذاکره کننده باید نسبت به توطئه‌های دشمن و واژگانی که به کار می‌برند هوشیاری لازم را داشته باشد.

 

وی با بیان این که تیم مذاکره کننده ایرانی باید دقت کنند که راه امام خمینی(ره)، شهدا و نظر مقام ولایت را درست وا آخر خط را رعایت کنند، گفت: امروز در عرصه سیاسی باید هوشیاری ایجاد شود تا دچار مشکل نشویم.

 

امام جمعه بیرجند همچنین با اشاره به تجاوزگری عربستان به یمن گفت: عربستان با این کار نشان داد که از اسلام بویی نبرده و در حلی که ادعای به رسمیت شناختن حقوق ملت‌ها را دارد و خود را مدافع حقوق اعراب می‌داند در عمل جز کشتن اعراب و خوی توحش چیز دیگری ندارد.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران از مردم آزاده یمن حمایت می‌کند، تصریح کرد: عربستان با بهانه تراشی در امر حج می‌خواهد با ایران در منطقه مقابله کند در حالی که عربستان در حدی نیست که بتواند در مقابل ایران اسلامی ایستادگی کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توصیه به دولت مردان برای اجرای دقیق و درست رهنمودهای رهبری اظهار کرد: دولت باید از هر گونه جناح بندی سیاسی و گرایش به یک جناح خاص پرهیز کند چون دولت در کشور نماینده یک قشر و گروه خاص نیست بلکه نماینده تمامی ملت ایران است.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به این موضوع که ملت ایران همواره پشتیبان تیم مذاکره کننده است، یادآور شد: تیم مذاکره کننده تا زمانی که در مسیر رهنمودهای رهبری حرکت کرده و حامی منافع ملت ایران باشند حمایت و پشتیبانی مردم را با خود به همراه خواهند داشت./968/پ202/ب4

ارسال نظرات