۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۵۳۶۲۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تقویت ارزش های دفاع مقدس راه مقابله با هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان با ابرازهای گوناگون تبلیغی تلاش می کنند ارزش های دینی را جامعه کمرنگ کنند، گفت: گسترش آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس بهترین راه مقابله با هجمه های دشمنان است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مسؤولان راهیان نور استان، برنامه فرهنگی راهیان نور را بهترین ابزار برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: هر چه فرهنگ و آرمان های دفاع مقدس در جامعه ما بیشتر نهادینه شود به حتم آثار هجمه های فرهنگی دشمن نیز در کشور کاهش خواهد یافت.

 

وی با بیان این که راهیان نور فرصتی برای ترویج آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است، افزود: مقام معظم رهبری درباره راهیان ‌نور می‌فرمایند نباید اجازه دهیم حماسه دفاع مقدس دچار فراموشی شود.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که راهیان نور یک مانور عظیم فرهنگی است و حضور وسیع ملت ایران در این حرکت مقدس و مکان‌‌های شریف جنگ روانی دشمن را پاسخ داده و خنثی می‌کند، گفت: اعزام کاروان‌‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی را دریچه‌ای برای ورود ارزش‌های دفاع مقدس به فرهنگ عامه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: راهی شدن به سوی مناطق عملیاتی به رخ دشمن کشیدن است که راه شهدا را مصمم تر ادامه دهیم و به این راه ایمان داریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور در مناطق عملیاتی و کاروان های راهیان نور ایمان به راه و افکار نورانی امام راحل است، افزود: این حرکت بزرگ فرهنگی  سند این حقیقت است که ملت ایران همچنان ادامه دهنده راه معمار کبیر انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان این که روایت ایثار و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در هشت سال تحولات معنوی، روحی و رفتاری بسیاری در نسل جوان ما ایجاد خواهد کرد، بیان داشت: این فرهنگ غنی مقاومت، رشادت و استقامت را باید حفظ کنیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز دشمنان اسلام و انقلاب با ابرازهای گوناگون فرهنگی، تبلیغی و با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنت تلاش می کنند ارزش های دینی را جامعه به ویژه در میان جوانان کمرنگ کنند، ادامه داد: گسترش آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس بهترین راه مقابله با هجمه های دشمنان است.

 

وی در ادامه تأثیرات  اردوهای راهیان نور بر اخلاق و رفتار و فرهنگ جوانان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از جوانان بعد از حضور در مناطق جنگی و اردوهای راهیان نور تحولات شگرفی در آنها ایجاد شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات