۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۵۱۸۶۱

مراسم گرامیداشت 9 شهید جاویدالاثر و شهدای گمنام شهرستان آبیک برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 9 شهید جاوید الاثر و شهدای گمنام شهرستان آبیک با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 9 شهید جاوید الاثر و شهدای گمنام شهرستان آبیک با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز در مسجد حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س) به رشادت ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: رزمندگان دلاور و شجاع ما در آن دوران حماسه و ایثار با لبیک به ندای امام خمینی (ره) رهسپار جبهه های حق علیه باطل شتافته تا نگذارند این خاک مقدس در تصرف دشمن بعث قرار گیرد.

 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: شهدای ما علاقه‌مند به ولایت قرآن بوده و خودشان را خوب شناختند و تا آخر در رکاب ولایت باقی مانده و فیض شهادت را نصیب خود کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شهدای گمنام که در حقیقت گمنام نیستند و نخواهند بود و این من وشما هستیم که گم شدیم وآنها حیات معنوی پیدا کردند ودر دوران دفاع مقدس نیز کسانی بودند که راه سعادت که همانا جنگ با کفار بود را برای خود برگزیدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآور شد: شهدای عزیز و ارزشمند ما در آن زمان تا آخرین نفس در برابر دشمن تا دندان مسلح مبارزه کرده و همیشه در مسیر حق و ولایت و مکتب سرخ حضرت امام حسین (ع) بودند و این درسی فراموش نشدنی است که امروز باید ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بیشتر به نسل جوان انتقال داده شود.

 

امام جمعه قزوین به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها خاطرنشان کرد: امروز این نظام بر آمده از خون شهدا در تمام عرصه ها از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و اضمحلال رژیم صهیونیستی امروز مورد توجه بوده که چه خوب فرمودند رهبر عالیقدر نظام جمهوری اسلامی که اگر اسراییل بخواهد غلطی کند این ایران مقتدر تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با قدردانی از دست اندرکاران این یادواره شهدا از فرماندار، امام جمعه این شهر و مسؤولان که در برگزاری اینگونه یادواره‌ها که بسیار ارزشمند و تاثیر گذار خواهد بود قدردانی کرد./955/پ203/ب4

ارسال نظرات