۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۵۱۵۶۲
نماینده ولی فقیه در قزوین:

پیشرفت‌های امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: امروز نام و یاد شهدای عزیز ما همیشه و در همه حال درخشان بوده و نباید ایثارگری های این فرزندان مهین اسلامی را از یاد ببریم که پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون فداکاری های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.
پیشرفت‌های امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری شهدا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی جمعی از کارکنان این اداره‌کل با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: امروز خدمت به خانواده معظم شهدا برای شما کارکنان مهم بوده و شما وظیفه سنگینی دارید.

 

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: امروز نام و یاد شهدای عزیز ما همیشه و در همه حال درخشان بوده و نباید ایثارگری های این فرزندان مهین اسلامی را از یاد ببریم که پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون فداکاری های شهدا، ایثارگران و جانبازان ما است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شما کارکنان این مجموعه ارزشمند به‌عنوان بازوان بنده هستید و تلاش کنید که با همفکری و همدلی بتوانیم پیام رهبر معظم انقلاب را عمل کنیم.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: این مسؤولیت سنگین که بر عهده بنده از طرف رهبر عالیقدر نهاده شده، بخشی از این مسؤولیت متوجه شما بوده و توانمندی و تجاربی که هرکدام از شما مسؤولان در زمینه‌های مختلف دارید را به بنده انتقال داده تا بتوانیم این رسالت بزرگ را به سر منزل مقصود برسانیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بر نشر و گسترش فرهنگ نماز در جامعه به ویژه در استان اشاره کرد و بیان داشت: باید همیشه یاد و نام خدا و شور نشاط جوانی در نمازهای جمعه و در مساجد دیده شود.

 

وی در پایان گفت: در همین استان ما بزرگانی بودند نظیر مرحوم یزدان پناه که همیشه دغدغه نماز ودین داشت که باید الگوی ما همین عزیزان باشد.

 

در ادامه این دیدار غلامرضا حقایق پور (مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ) ضمن تبریک این انتصاب گزارشی از فعالیتهای این اداره کل اشاره وبیان داشت: استان قزوین از 3000 شهید و6600 نفر جانباز و660 آزاده سرافراز داشته که این نشان عشق وارادت این منطقه نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وولایت داشته وخواهد داشت.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: این اداره کل در مرکز اسناد 270 هزار سند فرهنگی از دست دنوشنه های شهدا وعکس وآثار شهدا جمع آوری شده وبا روشهای استاندارد نگهداری می کنیم.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی شاهد 3600 نفر را تحت پوشش خود قرار داده وامسال 190 نفر را به حج عمره اعزام کردیم.

 

حقایق پور در پایان خاطرنشان کرد: دراین اداره کل امسال 20 میلیارد تومان به 3100 نفر وام به ایثارگران نیز پرداخت کنیم./955/پ202/ب4

ارسال نظرات