۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۵۱۵۱۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تحکیم باورهای اعتقادی مهم ترین رسالت جوانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان رسالت نسل جوان گفت: تحکیم باورهای اعتقادی و تهذیب نفس مهم ترین رسالت جوانان است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی لرستان گفت: جوانان فعال مهم ترین نیروی هر کشور هستند.

وی با اشاره به حضور جوانان در عرصه های گوناگون و کسب موفقیت آنان افزود: حضور جوانان درعرصه های گوناگون گواه بر این است که جوانان از قدرت الهی و توانمندی بالایی برخوردار هستند.

انجام کارها توسط نسل جوان مایه افتخار است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که کاری که جوانان انجام می دهند مایه افتخار و سربلندی است، عنوان داشت: نتیجه اعتماد به جوانان، افتخار آفرینی در عرصه های گوناگون است.

وی با اشاره به این که جوانان توانایی انجام هر کاری را دارند، بیان داشت: هرگونه تغییر و تحولی در جامعه تنها با توان جوانی امکان پذیر است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که جوانان از کارهای خالصانه استقبال می کند، عنوان داشت: جوان به دنبال استقلال شخصیت است و عزت نفس دارد.

وی با بیان این که جوانان خستگی ناپذیر هستند، گفت: دفاع از مرز های اعتقادی و مبارزه با تهاجم فرهنگی وظیفه جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان رسالت جوانان خاطرنشان کرد: تحکیم باورهای اعتقادی و تهذیب نفس از مهم ترین رسالت جوانان مؤمن و انقلابی است.

جوانان باید به هویت دینی خویش پی ببرند

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: جوانان باید به هویت دینی و رسالت خویش پی ببرند و به آن افتخار کنند.

وی در ادامه دفاع از مرزهای اعتقادی را از دیگر رسالت های جوانان بیان کرد و اظهار داشت: رسالت جوانان این است که پرچم را به دست گیرند و از اعتقادات دفاع کنند.

نامه رهبر به جوانان جهان در راستای رسالت جهانی اسلام است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا خاطرنشان کرد: این نامه در راستای رسالت جهانی اسلام و انقلاب بوده است.

وی با بیان این که نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا وظیفه سنگینی را متوجه جوانان کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب در این نامه از جوانان اروپایی خواست که اسلام را از طریق منابع صحیح بشناسند و به دنیا معرفی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب از جوانان خواست که با بصیرت، تفکر و تعقل از دینی که رحمت در آن وجود دارد پیروی کنند، اظهار داشت: این نامه منشأ تحولی عظیم در دنیای غرب خواهد شد.

وی با بیان این که فعالیت مجمع مشورتی جوانان در سراسر میهن اسلامی برجسته شده است، یادآور شد: امروز مجمع مشورتی جوانان الگویی برای جوانان کشور است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات