۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۵۰۹۹۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

ترویج فرهنگ فاطمی بهترین راه کاهش معضل بدحجابی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، ترویج فرهنگ فاطمی را مهم ترین راه حل معضل اجتماعی بی حجابی در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: متولیان دینی و فرهنگی کشور باید به سوی ارائه الگویی مناسب و برگرفته از اندیشه های فاطمی در جامعه باشند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی عفت و پاکدامنی برای همه زنان جهان معرفی کرد و گفت: این بانوی ارزشمند جهان اسلام الگوی جامع حجاب است و دختران و زنان مسلمان می توانند با مطالعه سیره ایشان در این زمینه، مسلمان واقعی باشند.

 

وی، حفظ حجاب، اخلاق حسنه و ادامه مسیر آن حضرت را طی کردن برای انسانها، را بهترین عشق به حضرت زهرا (س) دانست و تأکید کرد: هر چه انسان به سمت و سوی ائمه اطهار (ع)با علاقه بیشتر گرایش پیدا کند در همه مراحل زندگی اثر پذیری دارد و به تکامل معنوی بیشتری نزدیک می شود و در آن صورت قرب الی الله نصیب او می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امروز جامعه ما نیازمند یک فرهنگ فاطمی است، خاطرنشان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید در عرصه عفاف و حجاب تنها حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

 

وی بد حجابی را مشکلی مهم در جامعه اسلامی دانست و با بیان این که متأسفانه ورود مد های غربی هر روز براین مشکل می افزاید، تصریح کرد: جامعه ما در چنین شرایطی نیازمند ارائه الگویی فاطمی در عرصه عفاف و حجاب است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ترویج فرهنگ فاطمی را مهم ترین راه حل معضل اجتماعی بی حجابی در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: متولیان دینی و فرهنگی کشور باید به سوی ارائه الگویی مناسب و برگرفته از اندیشه های فاطمی در جامعه باشند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که این بانوی نمونه اسلام در راه دفاع از امامت و ولایت از هیچ کوششی دریغ نکرد، ادامه داد: این بانوی نمونه اسلام شهیده راه ولایت بود.

 

وی ادامه داد: باید سعی کنیم فرهنگ فاطمی(س) را در جامعه گسترش دهیم و باید از بعضی از کارهایی که با روح مراسم عزاداری برای حضرت زهرا(س) همخوانی ندارد جلوگیری شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این مطلب که باید توجه مردم را به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) معطوف کرد، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه مردم نسبت به برگزاری مراسم برای اهل بیت علیهم السلام، به‌ویژه حضرت زهرا(س) همت لازم را دارند و مجالس کمی و کیفی خوبی برگزار می‌کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد در ادامه گفت: همزمان با دهه اول فاطمیه 200 مبلغ برادر و 60 خواهر مبلغ از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به تبیین فرهنگ فاطمی(س) پرداختند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات