۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۴۸۹۷۶

ششمین دوره مسابقات قرآنی حوزه های علمیه اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان اردبیل برگزار می شود.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل‏، حجت الاسلام مهدی شهبازی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه اردبیل با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآنی حوزه های علمیه استان اردبیل، گفت: این دوره از مسابقات با حضور طلاب و روحانیان حوزه های علمیه سراسر استان به مدت یک روز برگزار می شود.

 

وی افزود: ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان با حضور بیش از 100 نفر از طلاب در محل سالن همایش حوزه علمیه میرزاعلی اکبر اردبیل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام شهبازی‏، تصریح کرد: در این بخش از مسابقات طلاب حوزه های علمیه اردبیل در بخش های تلاوت‏، ترتیل و حفظ با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه ها و مجالس قرآنی در حوزه های علمیه، تاکید کرد: طلاب حوزه های علمیه باید در جهت بهره گیری از آموزه های قرآن کریم اهتمام بیشتری کنند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه‏ اردبیل، اظهار داشت: طلاب حوزه های علمیه افزون بر قرآنی کردن زندگی خود باید در جهت اشاعه و گسترش آموزه های این کتاب آسمانی در جامعه تلاش کنند.

 

حجت الاسلام شهبازی، بیان داشت: ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیان حوزه های علمیه اردبیل از ساعت 8 روز پنج شنبه، هفتم اسفند برگزار می شود./937/د101/ب4

ارسال نظرات