۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۴۸۶۱۱
تا 11 فروردین‌ماه؛

4 هزار طلبه به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه زمان‌بندی اردوهای راهیان نور طلاب را اعلام کرد و گفت: اردوهای راهیان نور ویژه طلاب، اساتید و خانواده‌هایشان از تاریخ ۲۲ بهمن‌ماه آغاز شده و تا پایان ۱۱ فروردین‌ ادامه خواهد داشت.
راهيان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب مسؤول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه زمان‌بندی اردوهای راهیان نور طلاب به مناطق عملیاتی جنوب کشور را اعلام و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور ویژه طلاب، اساتید، فضلا و خانواده‌هایشان از تاریخ 22 بهمن‌ماه آغاز شده و تا پایان 11 فروردین‌ماه‌ سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

وی با اعلام این خبر افزود: طی اعزام‌های این دوره، 4 هزار نفر از طلاب، اساتید و خانواده‌هایشان از سراسر استان‌های کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به این اردوها سفر می‌کنند.

 

مسؤول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه اظهار داشت: بیشتر حجم این اعزام‌ها در ایام تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد که طلاب نیز در کنار دیگر اقشار می‌توانند در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس حضور یابند.

 

حجت‌الاسلام رضوانی نسب گفت: آخرین کاروان در تاریخ هفتم فروردین‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و به طور کلی در تاریخ 11 فروردین ماه این دوره از اعزام طلاب به سرزمین‌های نور پایان می‌یابد.

 

وی در پایان تصریح کرد: برنامه اعزام اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه با همکاری مرکز مدیریت‌ حوزه‌های علمیه استان‌های سراسر کشور صورت می‌گیرد./822/د101/ی

ارسال نظرات