۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۲۴۷۷۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری 100 گفتمان دینی با موضوع انقلاب در استان لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری گفتمان هایی با موضوع انقلاب اسلامی، گفت: در ایام الله فجر سه هزار و ۳۰۰ نفر در این گفتمان ها شرکت کردند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلغیات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ایام دهه مبارک فجر 100 گفتمان دینی با موضوع انقلاب در استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان از این گفتمان ها افزود: سه هزار و 300 نفر در این گفتمان ها شرکت کردند.

 

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: این گفتمان ها با هدف تبیین اهداف انقلاب برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: گفتمان های دینی به دنبال تعمیق باورهای دینی، برطرف کردن شبهات اعتقادی و حل مسائل فردی در حوزه دین و زندگی روزمره و در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی میان جوانان در مدارس، مساجد، تشکل های دینی و هیأت مذهبی برگزار شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که برگزاری گفتمان های دینی از برنامه های شاخص تبلیغات اسلامی است، عنوان داشت: برگزاری این گفتمان ها در ارتقای بصیرت عمومی بسیار مؤثر است.

 

وی گفت: این گفتمان ها با موضوع جوانان و انقلاب، نقش زنان در انقلاب و پس از آن، نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها و تحلیل ابعاد شخصیتی امام (ره) برگزار شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به دسیسه های دشمن و تهاجم فرهنگی غرب افزود: هدف دشمن در تهاجم فرهنگی گمراه کردن نسل جوان و کم رنگ کردن باورها و ارزش های اسلامی بین این قشر است.

 

وی سرنوشت جوانان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: جوانان امروز آینده مملکت را در دست دارند و آگاه سازی آنان در برابر دسیسه های دشمن امری ضروری و لازم است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: برگزاری گفتمان با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن راهکاری ارزشمند برای مقابله با دسیسه های دشمنان است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات