۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۴۷۵۵۵

گردهمایی مسؤولان دفاتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مسؤولان دفاتر نمایندگی شورای سیاستگذاری با سخنرانی آیت الله تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار شد.
 گردهمايي مسؤولان شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گردهمایی مسؤولان دفاتر نمایندگی شورای سیاستگذاری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ظهر، امروز، در محل مجتمع فجر به کار خود پایان داد.

گردهمایی مسؤولان دفاتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از صبح روز سه شنبه، بیست و هشتم بهمن ماه در نوبت صبح کار خود را آغاز کرد و امروز با سخنرانی آیت الله تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به کار خود پایان داد.

در روز پایانی این گردهمایی، مسؤولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در طول سال جاری پرداختند.

بر اساس این گزارش، تبیین شعار سال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته از سوی ائمه جمعه بود.

آیت الله سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در سخنانی نماز جمعه را کمک یار مسؤولان دانست و افزود: هر مسؤولی که در تلاش است، تا مشکلی را حل کند این شورا با همه توان او را یاری می کند./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات