۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۴۷۳۵۸
یکی از روحانیان انقلابی بحرین:

ملت بحرین به این نتیجه رسید که سرنگونی آل‎خلیفه بهتر از اصلاحات است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای بحرین تأکید کرد که ملت بحرین هم اکنون خواستار سرنگونی آل‎خلیفه به جای اصلاحات است.
سيد عقيل موسوي روحاني و فعال سياسي بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عقیل الموسوی، از روحانیان بحرینی طی بیانیه‎ای به بررسی مسائل بحرین پرداخت و بر ادامه انقلاب به صورت مسالمت آمیز تاکید کرد.


وی در این بیانیه اقدامات رژیم آل‎خلیفه را غیر قانونی برشمرد و تصریح کرد که مجامع بین المللی در برابر رویدادهای کشورهای منطقه دوگانه رفتار می‎کنند.


این عالم بحرینی خواستار بازنگری در شیوه انقلاب بحرین شد و گفت: مردم بحرین در طول چهار سال انقلاب متوجه شدند که رژیم آل‎خلیفه به اصلاحات سیاسی تن نخواهد داد و باید هرچه سریعتر نابود شود.


وی همچنین از کشورهای همسایه خواست که مانع از ادامه جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه شوند و مردم را برای تحقق خواسته‎هایشان یاری رسانند تا به استقلال حقیقی دست یابند.


گفتنی است که نیروهای امنیتی رژیم آل‎خلیفه بحرین دو هفته گذشته با استفاده از زره پوش‌های نظامی به شهرک سار یورش بردند و منزل حجت الاسلام سید عقیل موسوی را به محاصره خود درآوردند. این حمله چند روز پس از لغو تابعیت موسوی از سوی رژیم آل‌خلیفه صورت گرفت.


موسوی به طور مداوم با صدور بیانیه‌هایی از مقاومت مشروع مردم بحرین اعلام حمایت کرده و خواستار سرنگونی رژیم آل‌خلیفه و برپایی یک نظام سیاسی جدید مبتنی بر عدالت و مساوات در بحرین شده است. مقامات بحرین، وی را به عضویت داشتن در ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه متهم کرده‌اند./994/ب903/د

ارسال نظرات