۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۴۷۱۵۰

نتایج امتحانات سطح عالی حوزه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ نتایج امتحانات نیم سال اول تحصیلی طلاب سطح عالی حوزه علمیه استان قم، از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه اعلام شد.
نتایج امتحانات سطح عالی حوزه اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نتایج امتحانات نیم سال اول تحصیلی طلاب سطح عالی حوزه علمیه استان قم، ۲۷ بهمن ماه از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه علمیه قم اعلام شد.

 

براساس این گزارش، نتایج امتحانات کتبی سطوح عالی حوزه علمیه قم از امروز در پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه علمیه قم به نشانی www.howzeh-qom.ir قرار گرفته است و طلاب می‌توانند جهت مشاهده کارنامه نیم سال اول تحصیلی خود به پنل شخصی‌شان مراجعه کنند.

 

زمان بازبینی از امروز به مدت ۵ روز یعنی تا ۱ اسفندماه انجام خواهد گرفت و طلاب می‌توانند در این فرصت به سامانه نجاح مراجعه و درخواست بازبینی نتایج خود را ثبت کنند.

 

افرادی که نمره قبولی آنان ۱۲ است و نمرات بین ۹ تا۱۴ گرفته‌اند و یا افرادی که قبولی آنان ۱۶ است و نمرات بین ۹ تا ۱۶ گرفته‌اند می‌توانند نسبت به نتیجه اعلام شده، درخواست بازبینی کنند.

 

این گزارش حاکی است، نمره بازنگری شده در تصحیح دوم، ملاک عمل خواهد بود؛ از این‌رو در ثبت اعتراض طلاب دقت کنند که پس از اتمام زمان اعتراض، انصراف از اعتراض ممکن نخواهد بود.

 

معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم اعلام کرده است: نمرات پس از بررسی اعتراضات و معدل گیری دروس و مشخص شدن نتیجه نهایی وارد سیستم ارزیابی خواهد شد، بنابراین طلاب از مراجعه حضوری به واحد ارزیابی و امتحانات کتبی باید خودداری کنند.

 

این امتحانات از ۳ بهمن ماه به مدت ۷ روز و تا ۱۰ بهمن ماه در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، مدرسه علمیه فیضیه و مسجد حضرت زینب (سلام‌الله علیها) پردیسان قم برگزار شده است. /۹۱۷/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات