۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۴۶۹۲۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی شکستن قدرت پوشالی آمریکا و اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال به مسؤولان و مدیران کشور نیز انگیزه ای مضاعف برای خدمت رسانی را خواهد بخشید.
حجت‌الاسلام محمود فقيهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام محمود فقیهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان صبح امروز در حاشیه سفر به شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور گفت: حضور با صلابت مردم در صحنه های انقلاب توطئه های دشمن را خنثی و کشور را بیمه می‌کند.

 

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام مهمی برای استکبار جهانی بود که ملت سرافراز ایران با وجود تهدیدها و تحریم ها هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت و با تمام قوا و در همه شرایط از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام فقیهی با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، شکست ابهت پوشالی و دروغین استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل است.

 

وی با اشاره به این که مردم از همه اقشار و سلایق سیاسی و طبقاتی در راهپیمایی حضور داشتند، افزود: مردم با همراهی رهبر معظم انقلاب و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، مشتی محکم بر پیکره استکبار جهانی و دشمنان نظام و جمهوری اسلامی وارد کردند.

 

حجت الاسلام فقیهی حضور در صحنه های مختلف سیاسی و مذهبی را اقدامی مبارک و همراه با پاداش از سوی خداوند دانست و گفت: انتظار شهدا و امام شهدا از ما بازماندگان، ادامه مسیر الهی آن بزرگواران است تا بتوانیم به هدف مقدس و الهی آن عزیزان که سربلندی ملت عزیز ایران است برسیم و استقلال و عزت ایران اسلامی را حفظ کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: انقلاب اسلامی سبب بیداری و خودباوری ملت های ستمدیده و مظلوم جهان شد، به گونه ای که هم اکنون حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل ایستاده و شکست های پی در پی را به این رژیم غاصب تحمیل کرده است./1307/پ202/ب3

ارسال نظرات