۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۴۶۶۱۱
امام جمعه گرگان:

ملت هوشیار ایران اسلامی پاسخ مناسبی به بدخواهان نظام اسلامی داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان، تصریح کرد: دشمنان انقلاب هر سال برای حضور کم رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن تلاش های زیادی انجام می دهند اما ملت آگاه و هوشیار ایران هر سال پرشورتر از سال قبل در روز جشن ملی شرکت می کنند.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان ، امروز در خطبه های نمازجمعه شهر گرگان با قدردانی از حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این حضور گسترده برگزاری رسا در گرگان، دشمنان اسلام و انقلاب را بیش از پیش خشمگین کرده است.


امام جمعه گرگان، تصریح کرد: دشمنان انقلاب هر سال برای حضور کم رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن تلاش های زیادی انجام می دهند اما ملت آگاه و هوشیار ایران هر سال پرشورتر از سال قبل در روز جشن ملی شرکت می کنند.


وی با تاکید بر این که مردم ما حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن داشتند، تصریح کرد: ملت ایران نشان داد همواره در مسیر ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی با قدرت ایستاده است.


امام جمعه گرگان با بیان این که حضور در راهپیمایی 22 بهمن نوعی جهاد فی سیبل الله است، خاطرنشان کرد: منشاء مردم انقلاب اسلامی خود را دوست دارند زیرا برای به ثمر رساندن آن خون های زیادی از جوانان این مرز و بوم ریخته شده است.


آیت الله نورمفیدی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را مصداق عمل صالح دانست و اضافه کرد: پیشرفت های موشکی و هوا و فضای ایران در سال جاری نیز مردم را برای حضور پرشورتر در جشن سالگرد پیروزی انقلاب مصم تر کرد.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان، خاطرنشان کرد: این موفقیت ها و پیشرفت ها با وجود تحریم ها، دشمنان را بیش از پیش عصبانی کرده است و امیدواریم دشمنان از این عصبانیت بمیرند.


وی همچنین با اشاره به تفاوت برگزاری جشن های پیروزی انقلاب در کشورهای مختلف که اغلب به جشن و پایکوبی می پردازند، گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم با حضوری کم نظیر و خودجوش، سالگرد پیروزی انقلاب خود را گرامی می دارند زیرا انقلاب آنان یک انقلاب کاملا مردمی بوده است.


آیت الله نورمفیدی، افزود: مردم انقلاب اسلامی را در سایه رهبری های امام راحل به پیروزی رساندند و قطعا برای تداوم انقلاب نیز در صحنه حضور خواهند داشت.


امام جمعه گرگان با بیان این که حضور در صحنه سبب ناکامی دشمنان انقلاب می شود، گفت: دشمنان همواره از این مهم هراسان بوده که مردم نشان دادند در مسیر اهداف گرانقدر انقلاب اسلامی ثابت قدم و مصمم بوده و در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت گام برمی دارند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات