۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۴۶۵۹۳
حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام بود؛ این حضور نشان داد که مسأله اصلی مردم ما دفاع از ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام علي نظري منفرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد، استاد حوزه علمیه قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

 

وی گفت: باید قدردان این ملت حق شناس و خوب کشور باشیم که ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و در روز 22 بهمن با حضور با شکوه و گسترده خود یک حماسه دیگری را خلق کردند.

 

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام بود؛ این حضور نشان داد که مسأله اصلی مردم ما دفاع از ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایات به بیان ارزش و اهمیت نماز پرداخت و خاطرنشان کرد: در روایت آمده «نماز ستون دین و معراج مؤمن است».

 

وی تصریح کرد: اهمیت نماز به قدری مهم است که در روایت آمده «اگر در قیامت نماز مورد پذیرش قرار گیرد تمام اعمال نیز مورد پذیرش قبول می‌گیرند، ولی اگر نماز پذیرفته نشود دیگر اعمال نیز اهمیتی نخواهد داشت».

 

استاد حوزه علمیه قم یاد خدا و ارتباط داشتن با او را از جمله برکات نماز برشمرد و بیان کرد: قطعا سود نماز به خود ما باز می‌گردد؛ چرا که سبب استجابت دعاهای فرد می‌شود؛ البته نمازی که حقیقی باشد این خصوصیات را دارد.

وی افزود: نماز حقیقی نمازی است که فرد را از فحشا حفظ می‌کند و این نماز برای فرد سود دارد؛ فردی که نماز می‌خواند نباید مرتکب معصیت و گناه شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد در پایان سخنان خود نماز را عاملی برای گرفتار نشدن جامعه به ناهنجاری‌ها اجتماعی دانست./993/پ202/ج

ارسال نظرات