۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۴۶۵۴۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی دشمنان را منفعل کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که سفارش رهبری تکیه بر استعدادها و توانمندی‌های داخلی است، گفت: رفتار خصمانه دشمنان با ملت ایران نشان از موضع انفعال آنان است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی‌ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در بناب اظهار داشت: طبق فرمایش رهبری نظام؛ اینک در عرصه دیپلماسی هم نرمش قهرمانانه و هم دفاع جانانه لازم است.

 


وی با تأکید بر این‌که دشمن هیچ گاه دست از سر ملت مسلمان ایران برنخواهد داشت، مگر اینکه به نیات شوم خود دست یابد، افزود: اگر دشمن احساس کند که پایبندی ملت ایران نسبت به آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی سست شده است، آن زمان برای تسلط بر کشور امیدوار خواهد شد.

 


حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که سفارش رهبری تکیه بر استعدادها و توانمندی‌های داخلی است، تصریح کرد: این‌که دشمن اعلام می‌کند تمام گزینه‌ها روی میز است، یعنی دنبال نقطه ضعف و راه نفوذ می‌گردد، به عبارت دیگر استفاده دشمن از چنین الفاظی نشان از موضع انفعال آنان در مقابل ملت بزرگ ایران دارد.

 


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا زمانی که راه شهدا ادامه دارد و ملت پشتیبان نظام و رهبری هستند، آمریکا و دیگر سردمداران مستکبر غرب نمی‌توانند خدشه‌ای به انقلاب وارد کنند.

 


وی با بیان این‌که هر ملتی که شهادت را برای خود افتخار بداند، این ملت شکست ناپذیر خواهد بود، افزود: در مقابل هر جامعه‌ای شهیدان را همچون سایر اموات بداند، آن جامعه از ‌بین‌رفتنی است. قطعاً جامعه‌ای ماندگار و پایدار خواهد بود که فرهنگ پویای ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی در رگ‌هایش جاری باشد.

 


حجت الاسلام ولایی افزود: یکی از مسؤولان عالی‌رتبه آمریکا در پاسخ به این سوال که چرا با ایران مانند سایر کشورها رفتار نمی‌کنید، پاسخ می‌دهد که ایران منحصر به‌فرد است، زیرا در شهری قبل از ظهر 300 شهید در آن تشییع شود و بعداز ظهر همان روز 2 هزار رزمنده آماده اعزام به جبهه می شوند.

 


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که ملت ایران هیچگاه دست از آرمان های امام و شهدا نخواهند کشید، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهداست، اگر امروز قدرت‌های جهان برای مذاکره با ایران اسلامی اصرار دارند، همه در سایه مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات