۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۴۶۴۰۷

تقدیر آیت الله صفایی بوشهری از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگراری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.
پيام تشکر و قدرداني آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

 

در این پیام آمده است: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیست و دوم بهمن ماه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و یاد خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر را گرامی می داریم.

 

این پیام می افزاید: حضور پر شور و سراسر شعور مردم ولایتمدار و گرانقدر استان بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان از بصیرت، ولایتمداری، هوشمندی و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد.

 

این پیام تأکید می کند: پیام این راهپیمایی با شکوه اقتدار نظام مقدس اسلامی در فضای ملی و بین المللی و همچنین جوابی قاطع به جهان سلطه به سردمداری امریکای جهان خوار و صهیونیسم بین الملل است.

 

در این پیام آمده است: انقلابی که رهبری فرزانه چون امام خامنه ای و مردمی همیشه در صحنه همانند مردم گرانقدر ایران اسلامی دارد و مؤیّد به تاییدات الهی و ساحت مقدس امام زمان روحی فداه است هیچگاه دست او بسته نمی باشد و مسیر پیروزی و موفقیت یکی پس از دیگری طی می کند و تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می کند.


این پیام می افزاید: مجددا از همه مردم گرانقدر استان ولایتمدار بوشهر که با حضور حماسی خود شکوه دیگری به تاریخ تابناک این استان بخشیدند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و از مسؤولان محترم و برگزار کنندگان این راهپیمایی عظیم سپاسگزارم./846/د102/ب4

ارسال نظرات