۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۴۶۲۸۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

پیام راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی ملت ایران بر ارزش های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ملت ایران پیام ارزشمند و والا در سالروز پیروزی انقلاب به جهانیان داده است، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در این روز ارزشمند نشان داده است با مقاومت و استواری در مسیر ارزش های نظام اسلامی قرار داشته و تلاش های آنان نمی تواند ملت ایران را ناامید و مایوس کند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت سالروز پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داشته که باید قدردان تلاش های ارزشمند بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر و رهبری باشیم.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور خود تجدید میثاق دوباره با اهداف گرانقدر انقلاب اسلامی داشته است، بیان داشت: مردم ما نشان دادند با استواری در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی خود قرار دارند.


وی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در روز 22 بهمن حضوری حماسی و پرشکوه را تجربه کرده است، تصریح کرد: ملت ایران هر سال با عظمت تر از سال گذشته سالروز پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی می دارد.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که ملت ایران با وحدت و همدلی خود حضوری گرانقدر را در روز 22 بهمن رقم زدند، گفت: این حضور ارزشمند توانست پاسخ خوبی به ایادی استکباری و بدخواهان نظام اسلامی باشد.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دشمنان همواره به دنبال مقابله در برابر نظام اسلامی هستند، بیان داشت: ملت ایران امروز با حضور گسترده خود به همه آن ها نشان داد که با ایمان و اراده ای ارزنده در مسیر ارزش های والای خود ایستاده است.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که ملت ایران پیام ارزشمند و والا در سالروز پیروزی انقلاب به جهانیان داده است، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در این روز ارزشمند نشان داده است با مقاومت و استواری در مسیر ارزش های نظام اسلامی قرار داشته و تلاش های آنان نمی تواند ملت ایران را ناامید و مایوس کند.


وی با اشاره به این که ملت ایران در روز 22 بهمن نشان دادند از تحریم ها و تهدیدهای غرب هراسی نداشته و بر مسیر ارزش ها و احقاق حقوق خود گام برمی دارد، گفت: باید این حضور ارزشمند را گرامی داشته و برای تحکیم و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی گام های والایی برداریم.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این حضور گسترده سبب پایداری دستاوردهای نظام اسلامی می شود، بیان داشت: با توجه به موقعیت حساس منطقه ای و جهانی که در آن قرار داریم مردم ما حضوری آگاهانه و بصیرت مدارانه در روز 22 بهمن از خود نشان دادند.


حجت الاسلام تقی زاده، ادامه داد: آحاد مردم و مدیران باید قدر انقلاب اسلامی خود را بدانیم که به جایگاه ارزنده و والایی دست پیدا کرده و به عنوان الگویی گرانقدر تبدیل شده و در مسیر بالندگی و پیشرفت قرار دارد./950/302/ب1

ارسال نظرات