۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۴۶۲۷۹
نماینده مجلس:

ملت ایران در 22 بهمن پیام انقلاب را به جهان مخابره کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان بصیرت، بیداری و آگاهی آن‌ها است، گفت: امروز ملت ایران برای چندمین بار پیام انقلاب را به جهان مخابره کردند.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این‌که مردم بیرجند با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر در زمستان بهار آفریدند، گفت: حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به امام حسین و قیام خونین عاشورا بود.

 

وی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران با الگوبرداری از قیام عاشورا به پیروزی رسید، افزود: انقلاب پاسخ به لبیک امام حسین(ع) در عاشورا بود و امام خمینی(ره) با خلق حماسه انقلاب راه امام حسین(ع) را ادامه دادند و اسلام ناب محمدی را در جهان احیا کردند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها بود و به آن‌ها یادآوری کرد که مردم ایران همواره درصحنه حضور دارند، اظهار کرد: حضور در صحنه مردم قدرت بازدارندگی نظام را افزایش داد و به دشمنان انقلاب نشان داد که حتی ملت ایران از گزینه‌های نظامی روی میز مذاکره ترسی نداشته و از حقوق مسلم خود هرگز کوتاه نخواهند آمد.

 

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که ملت ایران همواره آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند، گفت: مردم خراسان جنوبی اعم از شیعه و سنی با حضور در کنار هم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که دفاع از آرمان‌های انقلاب پیر و جوان خرد و کلان و شیعه و سنی نمی‌شناسد و ملت ایران در دفاع از انقلاب مانند یک‌تن و یک روح واحد هستند.

 

وی با بیان این‌که حضور در صحنه مردم نشان بصیرت، بیداری و آگاهی آن‌ها است، ادامه داد: امروز ملت ایران برای چندمین بار پیام انقلاب را به جهان مخابره کردند و به دشمنان انقلاب و رهبری نشان دادند که اسلام و شعار نه شرقی و نه غربی رمز عزت و اقتدار یک ملت است و ملت‌های آزاده جهان هم متوجه شدند برای پیروزی باید از همین شعار تبعیت کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت، آینده انقلاب با همین حضورها ساخته‌شده و انشاء الله همین حضورها انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب جهانی امام زمان(عج الله) متصل خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام عبادی همچنین از طلاب و روحانیان به خاطر بصیرت و شورآفرینی در میان مردم قدردانی کرد و یادآور شد: طلاب خط مقدم دفاع از انقلاب هستند به خاطر همین تا جایی که می‌توانند باید از انقلاب سنگربانی کرده و در برابر توطئه‌های دشمن بیدار و هوشیار بوده و مردم را درخط رهبری هدایت کنند./968/پ202/ب4

ارسال نظرات