۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۴۶۲۶۵
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حضور مردم در راهپیمایی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری آنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم لرستان در آغاز مراسم راهپیمایی گفت: این حضور نشان دهنده بصیرت و هوشیاری مردم ولایت مدار لرستان است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، صبح امروز، در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک یوم الله 22 بهمن گفت: حضور  پرشور مردم در آغاز مراسم راهپیمایی، نشان دهنده بصیرت و هوشیاری مردم ولایت مدار لرستان است.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر دسیسه های دشمن بیان داشت: دشمنان انقلاب بدانند تا زمانی‌که این مردم با بصیرت و هوشیار در صحنه هستند آن‌ها راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی افزود: مردم خرم آباد امسال سرزنده‌تر و بالنده‌تر از گذشته حضور یافته‌اند.

وی عنوان داشت: مردم ولایی خرم آباد امروز با حضوری آگاهانه به صحنه آمدند تا به دشمنان انقلاب اعلام کنند همچنان نسبت به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام و رهبری وفادار هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: مردم لرستان امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر جلوه‌هایی از وحدت، اتحاد، هم‌دلی و یکپارچگی خویش را به نمایش گذاشتند.

حضور مردم در صحنه دستاوردهای انقلاب است

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان نیز در ادامه در جمع خبرنگاران با تبریک 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن موجب اقتدار نظام و بیعت دوباره با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم خرم آباد در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: باید این حضور عظیم را ارج نهیم.

استاندار لرستان حضور مردم در صحنه های انقلاب را از دستاوردهای انقلاب بیان کرد و افزود: مردم بزرگ ترین سرمایه دولت هستند./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات