۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۴۶۲۰۰
قائم مقام بنیاد شهید کشور:

دشمن به دنبال دور کردن نسل جوان از آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، تحصیل علوم روز و تزکیه نفس و خودسازی را نیاز امروز جوانان برای ادامه دادن راه انقلاب عنوان و گفت: انقلاب اسلامی راهی را در جهان آغاز کرد که شعاع آن همه جهان در نوردیده و موجب بیداری در جهان شده است.
قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام‌ حبیب‌الله حسنی، قائم‌مقام بنیاد شهید کشور امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه های عمرانی در بخش بندپی غربی بابل در مجموعه ورزشی کوثر با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که برای تحلیل گران و قدرت های بزرگ استکباری قابل پیش بینی نبود.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با انگیزه الهی و حضور و پیوند مردم با روحانیت و در رأس آن امام راحل قدرتی را به وجود آورد که طومار رژیم شاهنشاهی دسست نشانده پهلوی را در هم پیچید.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور به توطئه های دشمنان برای سرنگونی و براندازی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: هر حکومت یا انقلاب دیگری غیر از انقلاب اسلامی بود به یقین با این هجمه وسیع دشمنان از هم می پاشید لیکن به فضل الهی و با رهبری و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری، این انقلاب همچنان پیش رونده و پیش برنده است.

 

وی به توطئه های دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در مردم اشاره کرد و افزود: دشمنان امروز با استفاده از بنگاه های بزرگ خبرپراکنی و پیچیده ترین روش های رسانه ای در صدد تبلیغات دروغین علیه نظام اسلامی هستند که هدف اصلی آنها دور کردن نسل جوان و نوجوان از آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام حسنی تحصیل علوم روز و تزکیه نفس و خودسازی را نیاز امروز جوانان برای ادامه دادن راه انقلاب عنوان  و تصریح کرد: انقلاب اسلامی راهی را در جهان آغاز کرد که شعاع آن همه جهان در نوردیده و موجب بیداری در جهان شده است.

 

وی ادامه داد: مبنای منطق انقلاب، منطق پیامبر(ص) است و همان گونه که پیامبر عظیم الشان اسلام برای اقامه دین، انواع تهمت ها، فشارها، تهدیدها و شکنجه ها را تحمل کرد، انقلاب اسلامی نیز انواع بحران ها و فراز و فرودها را پشت سر گذاشته است.

 

قائم مقام بنیاد شهید کشور توجه به ورزش را در شرایط کنونی کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: ورزش نماد عینی امر به معروف است زیرا سلامت جامعه در گرو داشتن جوانان سالم و با نشاط است.

 

وی با اشاره به این که هر جا ورزش باشد مردانگی، صداقت و راستی است، افزود: یکی از ابزارهای مهم مقابله با اعتیاد ورزش است زیرا در سایه ورزش پهلوانان و قهرمانان ماندگاری چون تختی هنوز هم الگوی قهرمانان جهان هستند.

 

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: مهد ورزش مهد مقدسی است به همین دلیل اماکن ورزشی همانند مسجد مقدس اند و توجه به سلامت جوانان و ایجاد فضایی پرشور و نشاط برای نسل جوان نیز ارزش محسوب می‌شود.

 

وی راهپیمایی 22 بهمن را میثاق ملی برای حفاظت و پایداری از انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم ایران باردیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن  مقاومت و ایستادگی خود را در راه آرمان های اسلام و انقلاب نشان خواهند داد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات