۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۱۰۴

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه وحدت و اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مرکز خدمات حوزه علمیه با صدور بیانیه ای انقلاب سال 57 را نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و حضور در راهپیمایی 22 بهمن را ادامه اقتدار ملت ایران دانست، در همین رابطه حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن را از اهمیت بالایی بیان کرد.
مرکز خدمات حوزه‌هاي علميه
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از تمام اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و پاسخ کوبنده به ادعاهای پوشالی دشمنان انقلاب دعوت کرد.
 
متن کامل بیانیه بدین شرح است:
 
 بسم اللهالرحمن الرحیم

اِنَّ الَّذین قالوا رَبُنا الله ثُمَّ اَستَقامُوا فَلاخَوفٌ عَلیهم و لا هُم یَحزَنُون(احقاف آیه13)
 
فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برملت شریف ایران و دوستداران این انقلاب در سراسر جهان مبارک باد.

بی شک، پیروزی عظیم ملت شریف ایران اسلامی، در روز بیست و دوم بهمن ماه سال 57، نشان از اقتدار وبصیرت مردمی دارد که با استعانت از پروردگار متعال و رهبری امام خمینی(ره)، پشت ابرقدرت‌های شرق و غرب را بر خاک نشاند و تجلی قدرتِ حق بر باطل را برجهانیان آشکار ساخت.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دریچه های نور و امید بهروی ملل ستم دیده جهان گشوده و روحی تازه در کالبد مستضعفان جهان دمیده شد و اینک بر ماست که با حضور خود در عرصه‌های مختلف دینی، سیاسی، علمی و فرهنگی نسبت بهصیانت از این دستاورد بزرگ، گامی مثبت برداشته و با الهام از آموزه‌های دینی و اقتدا به سرور آزادگان، قدرت بی منتهای الهی را به رخ مستکبران و زورگویان جهانکشیده و عزم راسخ خود را در دفاع از استقلال و حقوق حقه این ملت بزرگ اعلام داریم.
 
این مرکز از اقشار مختلف جامعه خصوصاً طلاب، روحانیون و اساتید حوزه های علمیه،دعوت می‌نماید تا همگام و همراه با ملت بیدار و آگاه، در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن، که نشان از اتحاد، همدلی و انسجام  مردم و مسئولین دارد، شرکت نموده و باامام(ره)، مقام معظم رهبری و شهداء میثاقی دوباره بندد و حافظ  امنیت، اقتدار و استقلال کشور خود در برابر نقشههای شوم دشمنان باشد.
 /1322/د101/ج
ارسال نظرات