۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۴۵۷۸۴
سرکنسول ایران در کربلا:

جوانان دانشمند ایران در سایه انقلاب جهانیان را به حیرت وا داشته‌اند

خبرگزاری رسا ـ طاهری گفت: جوانان داشمند ایران در زمینه فناوری‌های نوین از جمله هوافضا، دانش‌ هسته‎‌ای، پرتاب ماهواره و موشک‌های فضاپیما پیشرفت‌های ارزشمندی داشته‌اند که موجب حیرت جهانیان شده است.
شکرالله طاهري، سرکنسول جمهوري اسلامي ايران در کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، طاهری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در حوزه علمیه امام خمینی(ره) کربلا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مجاهدت امام خمینی و حضور در صحنه ملت ایران به ثمر رسیده است.



وی ادامه داد: حکومتی که بر اساس قوانین غیرالهی و غیرشرعی در ایران قبل از انقلاب پایه‌گذاری شده بود، به برکت انقلاب اسلامی تبدیل به حکومتی شد که در رأس آن ولایت فقیه و قوانینش بر اساس مفاهیم آیات قرآنی و مبانی اسلامی بنیان گذاشته شد.



طاهری با اشاره به تغییر سیاست‌های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب سیاست داخلی و خارجی ایران بر اساس مضامین ضددینی، سکولاریستی و لیبرالیستی بود و دیگران برای سیاست ایران خط‌دهی می کردند، اما به برکت انقلاب سیاستی حاکم شد که بر اساس اسلام و توصیه های قرآنی و نبوی بوده است.



سرکنسول ایران در کربلا با بیان این‌که اقتصاد کشور از وابستگی کامل امروز به سمت خودکفایی حرکت کرده است، افزود: از لحاظ فرهنگی نیز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دشمنان احساس خطر کرده‌اند و با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال استحاله فرهنگی جوانان ایرانی هستند.


وی با تشریح پیشرفت های نظامی و دفاعی ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب یادآور شد: جوانان داشمند ایران در زمینه فناوری های نوین از جمله هوافضا، دانش‌ هسته‎‌ای، پرتاب ماهواره و موشک‌های فضاپیما پیشرفت های ارزشمندی داشته اند که حیرت جهانیان را وا داشته است.


طاهری با تأکید بر پایبندی بر تفکر دینی در مبارزه با دشمنان اسلام گفت: تنها با تکیه بر اندیشه‌های ناب اسلامی و برگرفته از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت می توان بر دشمنان تکفیری و داعشی غلبه کرد./840/د102/ف

ارسال نظرات