۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۴۵۶۹۲
سرپرست استانداری مرکزی:

جوانان از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست استانداری مرکزی گفت: جوانان این مرز و بوم باید از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری کنند و با شناخت از تفکر شهدا در عرصه‌های مختلف به فعالیت بپردازند.
شکرالله حسن بيگي سرپرست استانداري مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکرالله حسن بیگی سرپرست استانداری مرکزی امروز در دیدار با خانواده دو شهید شهرستان محلات بیان داشت: شهدا گران قدر نقش اساسی و تعیین کننده ای را در پیروزی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته اند و امروز افتخارات و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر بصیرت و فداکاری بزرگ مردانی است که با جان خود از حریم ولایت و ارزش های نظام دفاع کردند و صبر و استقامت خانواده های معظم آن ها نیز ستودنی است.

 

حسن بیگی گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا با عزت و اقتدار زندگی می کند و این مهم به سبب جانفشانی‌های جوانان برومند این مرزو بوم و فداکاری بزرگ مردانی است که با جان خود از حریم ولایت و ارزش های نظام دفاع کردند.

 

سرپرست استانداری مرکزی با بیان این که باید تلاش شود تا فرهنگ ایثار و تفکر شهدا در جامعه کنونی ترویج یابد اظهار داشت: شهیدانی بزرگواری همچون شهید «حسین آقاگلی» و «اسدالله آقاگلی» پاسداران راستین اسلام ناب محمدی بودند و این مهم را با نثار جان خود ثابت کردند.

 

حسن بیگی خطاب به جوانان امروز ایران اسلامی گفت: جوانان این مرز و بوم باید از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری کنند و همچنین با شناخت از تفکر شهدا در عرصه‌های مختلف به فعالیت بپردازند.

 

سرپرست استانداری مرکزی با تاکید بر این که فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه ای گرانبها است خاطرنشان کرد: شهرستان محلات با اهداء 330 شهید تا به امروز به خوبی وظیفه خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کرده است و راه شهدای گران قدر باید الگویی برای همه نسل‌ها در تمام طول تاریخ باشد.

 

گفتنی است شهید حسین آقا گلی متولد سال 1342بود که در تظارات مردمی علیه رژیم شاهنشاهی در تهران در سال 1357به شهادت رسید و همچنین شهید اسدالله آقاگلی نیز متولد سال 1350 بود که در حین تعلیم و آموزش نظامی در شهرستان محلات در سال 1373به درجه رفیع شهادت نائل آمد./842/پ203/ب4

ارسال نظرات