۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۴۴۹۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دوران کدخداگری در دنیا تمام شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به کسانی که به دنبال ارتباط با آمریکا به عنوان کدخدای دهکده جهانی هستند، گفت: دیگر دوران کدخداگری تمام شده است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، روز گذشته، در حاشیه سفر به شهرستان دورود در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه های دشمن علیه انقلاب گفت: در زمان ترور سران کشور، دوران جنگ تحمیلی، وقایع سال 78، دوران فتنه سال 88 و مقاطع گوناگون دشمن به دنبال آسیب رساندن به انقلاب بود.

وی با اشاره به فراز و فرودهای انقلاب اسلامی بیان داشت: امام خمینی(ره) اصل ولایت فقیه را در کشور زنده کرده است.

امام جمعه خرم آباد عنوان داشت: به برکت وجود ولی فقیه هیچ کدام از وقایع تاریخ انقلاب آسیبی به اصل انقلاب و نظام وارد نشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: عظمت امروز کشور به برکت وجود ولی فقیه و هدایت گری ایشان است.

وی با بیان این که ولی فقیه صراط مستقیم است و ما را به سوی صراط مستقیم جهت‌دهی می‌کند، افزود: ولی فقیه حافظ کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اشاره به جایگاه امروز آمریکا در جهان عنوان داشت: سیاست‌های مکارانه آمریکا رنگ باخته‌اند و کدخدای جهان متزلزل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امام(ره) ما را شجاع کرد و به ما آموخت زیر بار ظلم نرویم، افزود: برخی به دنبال رابطه با کدخدا هستند باید بدانند دوران کدخدا دیگر تمام شده است.

وی در ادامه با بیان این که امروز تنفر از آمریکا جهانی شده است، تأکید کرد: این قشر باید بدانند مردم ایران از آمریکا نمی‌ترسند و زیر بار حرف زور نمی‌روند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دگرگونی معادلات و برنامه‌ریزی‌های دنیا بود که اجازه نداد آنها به نتایج مورد نظر خود برسند./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات