۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۴۴۷۶۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

بانوان در تداوم و حفظ ارزش‌های اسلامی نقش مؤثری دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که زنان در مبارزات انقلاب پیشگام بودند و با تربیت فرزندان شایسته انقلاب را به پیروزی رساندند، گفت: بانوان در تداوم و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مؤثری دارند.
کاظم لطفيان مدير کل سازمان تبليغات اسلامي خراسان جنوبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ظهر امروز در همایش زن و انقلاب اسلامی بابیان این‌که زنان در خلق انقلاب اسلامی در کنار مردان حضور پرشوری داشتند و از اولین گروه‌هایی بود که باوجود اختناق شدید حکومت پهلوی به خط بیعت با امام پیوسته و در راهپیمایی‌ها حضور پرشوری داشتند.
 
 وی بابیان این‌که زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفاف در تمامی برهه‌های پس از انقلاب در جامعه حضورداشته و در نبود مردان در جبهه چرخ خانواده را مدیریت کرده و فرزندان شایسته‌ای را تربیت کردند، گفت: حساسیت نقش زنان برخاسته از عمق تأثیرگذاری زنان در تمامی عرصه‌های زندگی است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان این‌که نقش زنان تنها به عرصه‌های انقلاب محدود نمی‌شود، اظهار کرد: زنان در تداوم و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته و با ترویج سبک زندگی می‌توانند از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.
 
 حجت‌الاسلام لطفیان با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین حرکت‌های اجتماعی است قرن است که زمینه بیداری اسلامی و بیداری جهان را فراهم کرده است، ادامه داد: انقلاب هم پس از پیروزی دین خود را به زنان ادا کرده و برخلاف غرب که به زنان نگاه بردگی داشته، نگاه متعالی را نسبت به زنان در جهان احیا کرده است.
 
وی با اشاره به اجرای سیاست‌های غلط جمعیتی در دوره‌های قبل افزود: در حال حاضر که انقلاب به خاری در چشم دشمنان تبدیل‌شده و دشمن می‌خواهد با بحران جمعیتی کشور را تهدید کند رسالت زنان در فرزند آوری و فرزند پروری برای حفظ دستاوردهای انقلاب ضروری شده است وزنان باید تا جایی که می‌توانند فرزندانی وارسته و وفادار به مکتب اهل‌بیت (ع) و انقلاب تربیت کنند.
 
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به نامه اخیر رهبری به جوانان اروپایی، اظهار کرد: زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفاف می‌توان مفاهیم اسلام و موجود در نامه رهبری را به زنان اروپایی ارائه کرده و آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کنند تا زمینه رهایی نهضت انسانی زنان از بردگی استثمار و استکبار فراهم شود.
 
حجت‌الاسلام لطفیان یادآور شد: زنان باید همان‌طور که درصحنه‌های انقلاب حضور فعالی داشتند در حفظ دستاوردهای انقلاب و کمک به تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هم حضور پرشوری داشته باشند.
 
لازم به ذکر است، در حاشیه این نشست از زنان فرهیخته دینی خراسان جنوبی تقدیر شد و در حاشیه این همایش زنان نقاط مختلف خراسان جنوبی درخواست‌های خود را با مسؤولان و مدیران فرهنگی ازجمله مدیر سازمان تبلیغات اسلامی در میان گذاشتند./968/پ202/ب5
ارسال نظرات