۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۲۴۴۷۱۷
آیت‌الله مدرسی یزدی در گفت‌وگو با رسا:

نامه رهبری هجمه‌های مستکبران علیه اسلام را با چالش مواجه کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان گفت: نامه رهبر معظم انقلاب در موقعیت بسیار مناسب و با ادبیات تأثیرگذار و زیبا توانست هجمه‌های ممتد دشمنان را برای مدت‌ها به چالش بکشد و آنها را کم اثر کند.
 آيت الله مدرسي يزدي  آيت الله مدرسي يزدي

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی از فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را در شرایط فعلی بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.


وی با بیان این‌که دشمنان با ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای که در اختیار دارند بی رحمانه علیه اسلام و پیامبر(ص) تبلیغ می‌کردند، تصریح کرد: ابتکار بسیار جالب و حکیمانه رهبر معظم انقلاب توانست ضربه‌ای سنگین بر دشمنان وارد کرده و توطئه‌های همه جانبه آنها را خنثی کرد.


وی با تأکید بر این‌که در حقیقت روح القُدُس هدایت گر رهبری در نوشتن چنین نامه‌ای بود، ابراز کرد: اگر انسان‌ها و جوانان غربی با فطرت انسانی خود و از روی انصاف این نامه را مطالعه کرده و به مضامین آن عمل کنند، اسلام را پذیرا شده و هدایت می‌شوند.


آیت‌الله مدرسی یزدی ادامه داد: این نامه در موقعیت بسیار مناسب و با ادبیات تأثیرگذار و زیبا توانست هجمه‌های ممتد دشمنان را برای مدت‌ها به چالش بکشد و آنها را کم اثر کند.


عضو فقهای شورای نگهبان با تأکید بر این که غربی‌ها اجازه رسیدن پیام اسلام ناب و حقایق آن به گوش مردم را نمی‌دهند،‌ گفت: همیشه چنین بوده که قلدران، زورمدارن و زرمداران عالم از روشن شدن حقیقت خائف بوده و تلاش می‌کنند حقیقت برای مردم روشن نشود.


وی با اشاره به این‌که اسلام نقطه مقابل خواسته‌های مستکبران است، ابراز کرد: چون اسلام خیر، برکت و عدالت را برای همه به ارمغان می‌آورد و مستکبران می‌خواهند مردم در جهل و تاریکی باقی بمانند از این رو با اسلام مخالفت کرده و نمی‌گذارند نور دین به مردم بتابد.


عضو فقهای شورای نگهبان تعصبات جاهلانه، مذهبی و نژادی را از دیگر عوامل مخالفت مستکبران با اسلام ذکر کرد و گفت: دشمن با سیطره بر مسلمانان به دنبال این است که امتیازات اقتصادی،‌ فرهنگی و اجتماعی آنها را از آن خود کند./927/ت302/ج

ارسال نظرات