۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۴۴۵۲۰
آیت‌الله علوی گرگانی:

دشمن با فتنه گری به دنبال جدا کردن جوانان از روحانیت است/ نظام اسلامی بهترین نظام دنیا است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی نظام اسلامی را بهترین نظام موجود در دنیا دانست و با تاکید بر لزوم قدردانی از این نعمت بی مثال، علت این امر را حرکت نظام بر پایه احکام شرعی و دینی عنوان کرد.
ديدار اعضاي برگزار کننده همايش دکترين مهدويت با آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله محمد علی علوی گرگانی در دیدار اعضای برگزار کننده همایش نخبه‌های قرآنی دانشجو که ظهر امروز در دفتر این استاد برجسته حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به جایگاه جوانان در جامعه، گفت: قشر جوان در همه جوامع بشری جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

وی با بیان این‌که طبق فرمایش پیام اکرم(ص) بهترین جوان‌ها کسانی هستند که در جوانی راه صالحان و نیکان را در پیش می‌گیرند، ابراز داشت: بدترین سالمندان هم کسانی هستند که شبیه جوانان رفتار کنند.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که جوانان باید بهترین جامعه باشند، اظهار داشتند: در بین نظام‌های دنیا، نظام جمهوری اسلامی بهترین نظام دنیاست چرا که طبق موازین اسلامی حرکت می‌کند.

 

این استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به اینکه اسلام بالاترین و به روزترین دین دنیا است، تصریح کرد: جوانانی که به دنبال قرآن و عترت باشند از بهترین جوانان ما هستند.

 

وی در ادامه با تأکید بر این‌که دشمن تلاش می‌کند که جوانان را از علما جدا کند، ابراز  داشت: دشمن با فتنه‌گری به دنبال ایجاد فاصله بین علما و جوانان جامعه هستند و در این زمینه باید با هوشیاری کامل عمل کنیم.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان و دانشجویان باید پیرو ولایت فقیه باشند تا بتوانند در راه سعادت قدم بردارند./922/پ202/ج

 

ارسال نظرات