۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۴۴۱۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

استقلال مهم ترین خواست ملت ایران از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب و سرنگون کردن رژیم شاهنشاهی گفت: مهم ترین خواسته ملت ایران از به وجود آوردن انقلاب اسلامی استقلال بوده است.

نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در شورای اداری این استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با بیان این که مهم ترین خواسته ملت ایران از به وجود آوردن انقلاب اسلامی استقلال بوده است، گفت: ما باید پای این استقلال بایستیم و اجازه دخالت بر سرنوشت مردم ایران را به هیچ سلطه‌گری ندهیم.

وی افزود: مردم ایران با وحدت و تبعیت از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از بین بردند و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را جایگزین آن کردند.

امنیت جمهوری اسلامی ایران به برکت رهنمود های رهبر معظم انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که  قدرت های شرق، غرب، و کشورهای سرسپرده خلیج فارس برای نا امن کردن ایران دست به دست هم داده‌اند، خاطرنشان کرد: به برکت وجود رهبر معظم انقلاب امروز هیچ نقطه ناامنی در کشور ایران وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش مردم در مدل حکومتی امام(ره) عنوان داشت: این امر موجب شده است انقلاب اسلامی ایران به یک الگو برای تمام دنیا معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: امروز برخی از اروپاییان برخی سیاست های صحیح را از انقلاب اسلامی ایران گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که امام خمینی(ره) در یک فضای دین ستیزی، انقلابی به نام دین و اسلام شکل داد، تأکید کرد: در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش داریم و باید نسبت به آن دقت و تأمل داشته باشیم.

وی با تأکید بر این که باید به دنبال تحقق شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی تکیه کنیم، بیان داشت: باید با تلاش و کوشش خویش عمران، آبادانی، پیشرفت و عدالت را در جامعه برقرار کنیم.

امروز ایران اسلامی با قدرت نقش‌آفرینی می‌کند

امام جمعه خرم آباد با بیان این که رژیم صهیونیستی با سازمان جاسوسی آمریکا به دنبال بمباران کردن کشورها و انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی با قدرت نقش‌آفرینی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حضور فرمانده سپاه قدس ایران در میدان جنگ بیان داشت: این نشان از قدرت مستحکم ایران است.

وی تهدید ها و تحریم ها را فرصت برای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به قله‌های اقتدار تبدیل شده است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات