۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۴۰۳
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

نامه رهبری حقانیت اسلام و دست‌نشانده بودن داعش را آشکار کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان این‌که آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر توطئه جدید مستکبران برای خصومت با اسلام است، گفت: غربی‌ها دو راهبرد دین هراسی و دین‌ستیزی را علیه اسلام به کار می‌گیرند.
کاظم لطفيان مدير کل سازمان تبليغات اسلامي خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، ظهر امروز در جمع مردم خوسف، با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: هرکسی که به پیامبر اسلام توهین کند باید مجازات شود تا دیگر کسی جرأت چنین کاری را نداشته باشد و دنیای غرب باید بداند که با این‌گونه کارها و هتک حرمت‌ها هیچ‌وقت از حرمت و جایگاه پیامبر اسلام کاسته نخواهد شد.

 

وی افزود: دشمن با انجام این کار قصد دارد تا مسلمانان را محک بزند و عکس‌العمل ما را ببیند چراکه از دیرباز قصد آن‌ها نابودی اسلام بوده است ولی به‌وضوح دیدند که عشق و علاقه مسلمانان به پیامبر رحمت و مهربانی بیشتر می‌شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: امت مسلمان باید در برابر توطئه‌های دشمن با هوشیاری عمل کند و دشمن‌شناس باشند تا بتوانند دسیسه‌های شیطانی آن‌ها را خنثی کرده و علیه توطئه‌های آن‌ها قیام کند.

 

حجت‌الاسلام لطفیان با اشاره به این‌که به کوری چشم دنیای غرب و باوجود توطئه‌های بسیار آن‌ها علیه اسلام، روزبه‌روز گرایش‌ها به دین مبین اسلام بیشتر می‌شود، ادامه داد: بنای اسلام یک بنای محکم و استوار الهی است و هیچ‌کس قادر به مقابله باقدرت خداوند در جهان نیست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که غربی‌ها دو راهبرد را علیه اسلام به کار می‌گیرند که یکی دین هراسی و دیگری دین‌ستیزی است، ادامه داد: غرب می‌خواهد با کمک داعش و منزوی کردن مسلمانان آن‌ها را وادار کند که از اسلام دست کشیده و سلطه بی‌چون چرای غرب را در همه عرصه‌ها بپذیرند.

 

حجت‌الاسلام لطفیان با اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپایی گفت: نامه رهبری ضمن پاسخگویی به توطئه‌های دشمن به آن‌ها نشان داد که اسلام دین حق است و بدون نگاه به رفتار علمای اسلام تنها با مطالعه سیره رسول خدا و قرآن کریم می‌توان حقانیت اسلام را شناخت و همچنین ایشان به جوانان اروپایی نشان دادند که داعش دشت نشانده خود استکبار است.

 

وی با اشاره به این‌که تمامی رهبران جهان اسلام و دولت‌مردان اسلامی باید به فتوای رهبری عمل کنند، اظهار کرد: مردم و جوانان مسلمان هم می‌توانند با عمل به اسلام حقیقی دعوت گرد مردم اروپا به اسلام بوده و حقانیت اسلام را به آن‌ها نشان دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که دشمن می‌خواهد با اختلاف برای همیشه ریشه مسلمانان را بخشکاند، یادآور شد: اسلام هراسی در تمامی برهه‌ها ادامه داشته و ما برای این‌که بتوانیم جلوی این امواج را بگیریم باید محبت، مودت و وحدت را سرلوحه کار خود در ارتباط با سایر مسلمانان قرار دهیم./968/پ202/ب4

ارسال نظرات