۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۴۳۱۶۹

فعالان سیاسی و رسانه ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر شدند

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی که به همت انجمن روزنامه نگاران مسلمان برگزار شد از فعالان سیاسی و رسانه ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر شد.
انجمن روزنامه نگاران مسلمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید نظام الدین موسوی دبیر کل روزنامه نگاران مسلمان در مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی  که از سوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان هفتم بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: این مراسم نمادین پرچم دار مبارزه با فساد  اقتصادی است.
 
وی با بیان اینکه بعد از  هشت سال دفاع مقدس برخی مسؤولان درگیر امور دنیوی شدند، خاطرنشان کرد: علی رغم هشدار مقام معظم رهبری عده ای از مسؤولان به دنبال ثروت و اشرافی گری رفتند.
 
دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان فساد اقتصادی را به موریانه تشبیه کرد و افزود: اگر به سیستم اقتصادی حتی در کشورهای اسلامی توجه نشود سبب انحطاط آن کشور می شود.
 
موسوی گفت: در زمان پیامبر اکرم(ص) با وجود اینکه ایشان رسالت خود را به درستی انجام دادند فساد اقتصادی همانند موریانه ای به جان نظام اسلامی افتاد.
 
وی با اشاره به فساد اقتصادی در زمان حضرت علی(ع) گفت: حضرت علی(ع) برای رسیدن به عدالت و مقابله با فساد اقتصادی به شهادت رسیدند.
 
دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان با بیان اینکه مفسدان اقتصادی نباید در بدنه و سیستم کشور نفود کنند خاطرنشان کرد:  فساد پدیده مسری است و جریان فساد اقتصادی با فتنه همراه می‌باشد و برخی ابزار و رسانه ها نیز از این جریانات فتنه حمایت می کنند.
 
موسوی با بیان اینکه امام(ره) روح معنوی را در باورهای مردم ایجاد کرد، اظهار داشت: این روح معنوی هنوز هم ساری و جاری است و کسانی هستند که  به دور از هر جریان حزبی با فساد به مقابله برخاسته اند و ما این روح را در مجلس نهم شورای اسلامی مشاهده کردیم.
 
وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از زمانی که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ضرورت مبارزه با فساد را مطرح کردند شجاعانه و با پایمردی برای تبین فساد اقتصادی در خط مقدم بودند و هزینه ای زیادی را هم دادند.
 
دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان افزود: ما باید مقابله با فساد اقتصادی و تشخیص حق از باطل را نشان دهیم چرا که ملت حافظه بازخوانی را ندارد و ما وظیفه سنگینی را برای آگاهی به دوش داریم.
 
در پایان این مراسم از الیاس نادران، احمد توکلی، علیرضا زاکانی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین سایت های خبری مشرق، الف، خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر، سایت فردا، جهان جهت مقابله با مفاسد اقتصادی تجلیل و تقدیر به عمل آمد./818/پ202/ب4
ارسال نظرات