۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۴۳۱۳۵
استاد دانشگاه امام صادق:

نظام اسلامی در قالب دیپلماسی شیطانی غرب نمی گنجد

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه امام صادق (ع) دیپلماسی غرب را شیطانی و خشک توصیف کرد و گفت: مخاطب قرار گرفتن جوانان اروپا و آمریکای شمالی حاوی این نکته است که نظام اسلامی در قالب دیپلماسی شیطانی غرب فعالیت نمی کند و در چنین دیپلماسی خشکی نمی گنجد.
حجت الاسلام ميرلوحي، مسئول روابط عمومي دانشگاه امام صادق(ع)
حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی استاد دانشگاه امام صادق (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تشبیه نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی به رفتار پیامبران و ائمه گفت: سیره تبلیغی پیامبران و امامان برمبنای انسانیت، مودت و مهربانی استوار بود و مردم را از همین روش به سوی ریسمان الهی هدایت می کردند.
 
استاد دانشگاه امام صادق (ع) ادامه داد: رهبر معظم انقلاب یک رجل الهی، عالم ربانی و مرد دینی است؛ ایشان از هر ابزاری برای رساندن پیام حق به مردم جهان استفاده می کنند.
 
حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی افزود: مخاطب قرار گرفتن جوانان اروپا و آمریکای شمالی دارای این نکته است که نظام اسلامی در قالب دیپلماسی شیطانی غرب فعالیت نمی کند؛ رهبر معظم انقلاب رهبر جهان اسلام است و در چنین دیپلماسی های خشکی نمی گنجد.
 
وی تمام ادیان غیر از اسلام را تحریف شده توصیف و اظهار کرد: ادیان مسیحیت و یهودیت در زمان خود بر مبنای حق و حقیقت تبلیغ می شدند اما امروز هر چند در تورات و انجیل مباحثی دست نخورده باقی مانده است لیکن بخش مهمی از آنها تحریف شده اند و در نتیجه از درجه اعتبار ساقط شده اند.
 
استاد دانشگاه امام صادق (ع) ادامه داد: اسلام نسبت به یهودیت از نگاه اقتصادی و مسیحیت از نگاه رهبانیت از تعادل بیشتری برخوردار است و ضمن نگاه به آخرت دنیا را نیز مهم می داند؛ اسلام اصیل منافع مستکبران را به خطر می اندازد در حالی که ادیان دیگر در راستای منافع صهیونیسم جهانی و استکبار جهانی سوهان خورده و از رنگ بوی خدایی آنها کاسته شده است.
 
حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی با اشاره به دشمنی بیشتر مستکبران جهان با مذهب تشیع به عنوان اسلام اصیل گفت: کفار که حکومت بر رسانه های جهان را در اختیار دارند تحریم ظالمانه و وحشیانه ای علیه مذهب تشیع طرح ریزی کرده اند و حتی نمی گذارند که تصویر، سخنرانی و خطبه های رهبر معظم انقلاب به کسی برسد و از رسیدن پیام ایشان به جوانان غرب بیمناکند.
 
وی بر انتشار نامه رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و ادامه داد: مسلمانان جهان می بایست در انتشار این نامه تمام تلاش خود را به کار گیرند و از هر وسیله ممکن استفاده کنند؛ دانشجویان خارج از کشور، طلاب خارجی، مسلمانان و آزادگان خارج از کشور در هر کجای دنیا باید هر کدام به صورت شخصی رسانه ای باشند که این پیام را به جان های تشنه برسانند.
 
استاد دانشگاه امام صادق(ع) نقش هنرمندان را در این باره مهم ارزیابی کرد و افزود: هنرمندان می بایست در فیلم ها، کلیپ ها و دیگر جاذبه های هنری که در آن فعال هستند پیام رهبر معظم انقلاب را به گوش مردم جهان برساند./836/ت302/ج
ارسال نظرات