۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۴۳۱۱۹
فردا برگزار می شود؛

نخستین دوره پایان نامه نویسی طلاب سطح سه حوزه علمیه خواهران مازندران

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری نخستین دوره پایان نامه نویسی ویژه اولین فارغ التحصیلان سطح سه استان خبر داد.
پايان نامه

خانم فاطمه اردشیری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: نخستین دوره آموزش پایان نامه نویسی ویژه نخستین دوره فارغ التحصیلا سطح سه مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که 150 نفر در این کارگاه آموزشی یک روزه شرکت خواهند کرد، افزود: شرکت کنندگان در این دوره پس از گذراندن آموزش های لازم به عنوان اساتید راهنمای تحقیق پایانی مدارس علمیه خواهران به کار گرفته خواهند شد.

 

خانم اردشیری، ایجاد وحدت رویه بین طلاب در امر پایان نامه نویسی و کسب مهارت های لازم در نگارش بخش های مختلف پایان نامه را از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه دانست.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران با مهم ارزیابی کردن مسأله تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه گفت: توجه به مقوله پژوهش در میان طلاب یکی از نیازهای مهم و اساسی حوزه های علمیه است.

 

وی بر کاربردی تر کردن پایان نامه ها در مداس علمیه تأکید کرد و افزود: برگزاری این دوره های آموزشی زمینه را برای کاربردی تر شدن تحقیق های پایانی میان طلاب فراهم می کند.

 

خانم اردشیری حوزه های علمیه را مهم ترین مرکز تولید علوم دینی معرفی کرد و با بیان این که این مرکز مهم دینی نقش مهمی در تغذیه فکری جامعه اسلامی بر عهده دارد، بیان داشت: در گذری کوتاه بر زندگی علما و بزرگان دینی خواهیم دید روح پژوهش همواره در جریان زندگی آنها کاملاً پویا و فعال بوده است.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به این که اگر آموزش در مدارس علمیه با محور پژوهش دنبال شود به یقین شاهد پرورش طلابی مستعد و خلاق در عرصه علمی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: نگاه به پژوهش در حوزه باید عمیق، خلاقانه و هدفمند باشد./1312/ت302/ب1

ارسال نظرات