۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۴۲۹۹۴
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان لرستان:

ماهواره ها نیازهای غیر واقعی را برای انسان‌ها اصل قرار داده اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج هنرمندان لرستان به نقش ماهواره ها در نشان دادن جاذبه های افراطی برای نسل جوان اشاره کرد و گفت: ماهواره ها نیازهای غیر واقعی را برای انسان‌ها اصل قرار داده اند.
شبکه هاي ماهواره اي2

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فریبرز حاتمی، مسؤول سازمان بسیج هنرمندان لرستان، ظهر امروز در جلسه جشنواره هنرهای تجسمی لرستان با اشاره به آثار مخرب ماهواره در زندگی خانواده های ایرانی، گفت: ماهواره ها به دنبال تضعیف ارزش ها در نهاد مقدس خانواده هستند.

وی با بیان این که ماهواره ها نیازهای غیرواقعی را برای انسان‌ها اصل قرار داده اند، افزود: شبکه های ماهواره ای تهاجم فرهنگی را رواج داده اند.

حاتمی با اشاره به نقش ماهواره ها در نشان دادن جاذبه های افراطی برای نسل جوان عنوان داشت: مهم ترین هدف دشمن انحراف جوانان و تضعیف اعتقادات آنان است.

وی خاطرنشان کرد: غرب با ایجاد دسیسه های گوناگون در قالب هجمه های فرهنگی گوناگون به دنبال از بین بردن عزت نفس جوانان و گرایش آنان به تفکر و فرهنگ غربی هستند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان لرستان با اشاره به نقش نهاد گوناگون در آگاهی سازی قشر جوان در برابر دسیسه های دشمن بیان داشت: بسیج هنرمندان نیز در این راستا مسؤولیت خطیری بر عهده دارد.

حاتمی با بیان این که جشنواره هنرهای تجسمی در این راستا پیام‌های مهم و سازنده‌ای را دارد، گفت: می‌توان طیف وسیعی از مؤلفه‌های فرهنگی را در قالب هنر به مردم جامعه معرفی و تبیین کرد.

وی تصریح کرد: سبک زندگی، استکبار ستیزی و مبارزه با گروه‌های تکفیری را از جمله این مؤلفه هایی بیان کرد که به خوبی در قالب هنر و در آثار خلق شده از سوی هنرمندان بسیجی می توان به آحاد مردم جامعه هدیه دهد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان لرستان با اشاره به نقش و اهمیت موضوع فرهنگ در راستای شناسایی آسیب های اجتماعی یادآور شد: در حوزه فرهنگ و هنر باید با هم فکری و هم اندیشی بتوانیم نقش مؤثری در جامعه ایفا کنیم.

گفتنی است، در اختتامیه این جشنواره از آثار برگزیده، اساتید پیشکسوت و خانواده شهدای هنرمند تجلیل به عمل می‌آید./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات