۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۴۲۹۸۵
معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان:

پیام رهبری آغازگر موج عظیمی از تشرف جوانان غربی به دین اسلام است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که در فضای مجازی موج عظیمی از جوانان آمریکایی و اروپایی جریان ها را رصد می کنند، گفت: در آینده ای نه چندان دور موج عظیمی از جوانان غربی مشرف به دین اسلام می شوند.
بارتاب پيام رهبر انقلاب در رسانه هاي عربي

حجت الاسلام فضل الله نجفی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به دسیسه های غرب و انگیزه های آنان بیان داشت: با توجه به این که 90 درصد جمعیت خاورمیانه را مسلمانان تشکیل می دهند، غرب قصد نفوذ در این منطقه را دارد.

وی با اشاره به این که تاکنون مهاجرت یهودی ها به اسراییل بوده است و امروز مهاجرت ها برعکس شده است، افزود: اسرائیل در راستای جلوگیری از این مهاجرت ها، گروه های تروریستی داعش را تربیت و ایجاد کرده است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به موقعیت فرانسه تصریح کرد: فرانسه کشوری است که در زمینه امنیت و آرامش برای دموکراسی، خود را الگو معرفی می کند.

وی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) افزود: این توهین نشأت گرفته از برنامه و دسیسه های کشورهای غربی است.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به واکنش مسلمانان در برابر این اقدام بی شرمانه دشمنان اسلام عنوان داشت: اقدام روزنامه فرانسوی کاری عمدی و نقشه ای از پیش طراحی شده از سوی دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غرب افزود: دوران جوانی دورانی است که فرد به دنبال حقایق است و حس حقیقت جویی در ضمیر هر جوانی نهفته است.

 وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان بیان داشت: جوانان غربی با مطالعه قرآن به خوبی با حقایق آشنا و به معنای واقعی اخلاق و حقوق بشر پی می برند.

وی هدف از پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب را آگاهی آنان بیان کرد و عنوان داشت: ضمیر پاکی که در جوانان نهفته است موجب می شود این قشر در هرکجای دنیا که باشند واقعیت ها را بشناسند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به سانسور پیام رهبری از سوی رسانه های غربی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با این اقدام می خواهند تصویر غلطی را که از اسلام معرفی کرده اند، باقی بماند.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که مسلمانان به ویژه شیعه هرچه دارد از امام حسین(ع) است، افزود: امام حسین(ع) در شب عاشورا از یاران خویش خواست هر کس حق الناسی بر گردن دارد ادا کند.

وی تصریح کرد: این سخن امام حسین(ع) نمایانگر حقوق بشر است که در متن اسلام و برترین الگو و نمونه حقوق بشر است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره این که دنیای غرب تلاش می کند همه مسلمانان را تروریست معرفی کند، بیان داشت: غربی ها با سانسور حقایق می خواهند جلوی رواج چهره واقعی اسلام را بگیرند.

وی با اشاره به این که در فضای مجازی موج عظیمی از جوانان آمریکایی و اروپایی این جریان ها را رصد می کنند، افزود: در آینده ای نه چندان دور موج عظیمی از جوانان غربی مشرف به دین اسلام می شوند./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات