۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۴۲۹۴۷
نماینده مردم شوشتر در مجلس:

نامه رهبری هشداری به سرمداران غربی جهت تجدید نظر در مسائل فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را یادآور پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف قبل از فروپاشی شوروی دانست و افزود: پیام رهبری هشداری به سردمداران اروپا و آمریکا است تا نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی خود تجدید نظر کنند.
حجت الاسلام محمد سادات ابراهيمي نماينده مردم شوشتر، گتوند وشادگان در مجلس شوراي اسلامي

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را یادآور پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف قبل از فروپاشی شوروی دانست و افزود: پیام رهبری هشداری به سردمداران اروپا و آمریکا است تا نسبت به مسایل فرهنگی و اجتماعی خود تجدید نظر کنند.

وی با بیان این که رهبری در پیام خود عالمانه موضوع آزاداندیشی را مد نظر قرار داده است، گفت: رهبری در این پیام، جوانان را به منابع اصیل اسلامی ارجاع داده و فرموده که به دور از پیش داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید.

پیام رهبر معظم انقلاب نوعی مناظره غیر مستقیم میان فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است

حجت الاسلام سادات ابراهیمی پیام رهبر معظم انقلاب را نوعی مناظره غیر مستقیم میان فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی دانست و افزود: با توجه به چالش های موجود در فرهنگ غربی، به سود خود غربی ها است تا به آموزه های اصیل اسلامی مراجعه کنند.

وی با بیان این که داعش و امثال آن برای تضعیف اسلام و از بین بردن اسلام اصیل طراحی شده اند، گفت: چنین طراحی های غربی و اسلام هراسی های آنان تا به امروز نه تنها موفق نبوده بلکه به چالشی بزرگ برای خود آنان نیز تبدیل شده است.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با اشاره به ساخت اسلام های دروغین با هدف ضربه زدن به به اسلام از سوی دشمنان اظهار داشت: مستکبران برای دستیابی به منافع خود و جهت گسترش سلطه ظالمانه بر دنیا سعی در اسلام هراسی دارند.

دشمن مسیرهای بسیاری را جهت منحرف ساختن جوانان جهان از شناخت اسلام ناب محمدی طراحی کرده است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که منابع غنی اسلامی همواره به دنبال نفی خشونت و وحدت هستند، گفت: دشمن مسیرهای بسیاری را جهت منحرف ساختن جوانان جهان از شناخت اسلام ناب محمدی طراحی کرده است، اما منابع اسلامی قرآن و سیره نبوی هستند.

وی با اشاره به جامعه هدف نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی جوانان اظهار داشت: هر گونه تغییر و تحول در کشور ها از سوی مردم صورت می گیرد و موتور محرک مردم نیز جوانان هستند./9464/ت302/ب2

ارسال نظرات