۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۴۲۹۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکا موج اسلام گرایی در غرب را تسریع می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان این‌که نامه رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی موج گرایش به اسلام را در غرب تسریع می‌کند، گفت: فضای مجازی مهم‌ترین عرصه برای انتقال پیام رهبری به جوانان اروپایی است.
حجت السلام کاظم لطفيان مديرکل سازمان نتبليغات اسلامي بيرجند

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، بابیان این‌که هدف دشمن از وقایع فرانسه به راه‌اندازی موجی نو علیه اسلام بود، گفت: رهبری با نامه به‌موقع و مناسب خود نه‌تنها با این موج به مقابله پرداختند بلکه موج اسلام‌گرایی را در غرب تسریع کردند.

 

وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی فرموده‌اند برای این‌که یک حقیقت را بشناسیم باید به سراغ سرچشمه آن برویم و برای شناخت سرچشمه اسلام هم باید به قرآن و سیره نبوی و علوی مراجعه کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که نامه رهبری موج اسلام هراسی را معکوس کرد و موجب افزایش جذب جوانان به اسلام شد، گفت: جوانان و نوجوان آینده یک کشور را رقم می‌زنند بنابراین آینده روشنی در انتظار اسلام حقیقی و ناب محمدی است.

 

حجت‌الاسلام لطفیان ادامه داد: دلیل این‌که غرب همواره به دنبال گسترش موج اسلام هراسی در دنیا است این بوده که اسلام با سو استفاده و سلطه‌طلبی گروهی از انسان‌ها بر سایر انسان‌ها مخالف بوده و به دنبال برقراری عدالت در جامعه بشری است.

 

وی افزود: اسلام مادیات را وسیله‌ای برای رسیدن به هدف الهی قرار می‌دهد درحالی‌که هدف نهایی غرب زندگی مادی است به همین خاطر غرب اسلام را در تعارض مستقیم با خود دیده و اقدام به گسترش اسلام هراسی در جهان کرده و از اسلام و قدرت معنوی آن می‌ترسد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که اگر غرب اجازه دهد حقانیت اسلام به مردم اروپایی و آمریکایی معرفی شود برای همیشه مکاتب و ایدئولوژی‌های غربی در مقابل اسلام سقوط خواهند کرد، ادامه داد: دلیل مخالفت غرب با اسلام، قدرت الهی و معنوی اسلام در مقابل سایر ادیان است زیرا سایر ادیان به‌وسیله رهبران دینی دچار تحریف‌شده و پاسخگوی نیاز بشر نیستند درحالی‌که اسلام این‌گونه نیست.

 

حجت‌الاسلام لطفیان با اشاره به این‌که تمامی مسؤولان دولتی و فرهنگی موظف هستند از فضای مجازی و راهبردهای سیاسی برای ابلاغ‌نامه رهبر معظم انقلاب به غرب استفاده کنند، اظهار کرد: نامه رهبری آینده روشنی را برای امت اسلامی به دنبال داشته و باید به موج اسلام هراسی جدید غرب به‌عنوان یک فرصت مناسب برای گسترش اسلام ناب محمدی نگاه کرد.

 

وی یادآور شد: اگر وحدت مسلمانان هم در راستای انعکاس هر چه بیشتر نامه رهبری محقق شود، روند مقابله با توطئه‌های استکبار در کشورهای اسلامی سرعت بیشتری گرفته و آزادی مسلمانان از چنگال استعمار به‌صورت گسترده‌تر فراهم خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی درزمینهٔ انتقال مفاهیم نامه رهبری به غرب با علمای شیعه و سنی نشستی را برگزار کرده است./968/ت302/ب5 

 

ارسال نظرات