۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۴۲۸۰۳
آیت الله نظری:

مسؤولیت ها امانتی برای خدمت به اسلام، انقلاب و مردم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه، مسؤولیت ها را امانتی برای خدمت به اسلام، انقلاب و مردم دانست و گفت: در مسؤولیت هایی که بر عهده می گیریم تنها باید به دنبال خدمت و خیرخواهی باشیم.
ديدار مدير کل  جديد صدا و سيماي مازندران با آيت الله نظري ديدار مدير کل  جديد صدا و سيماي مازندران با آيت الله نظري ديدار مدير کل  جديد صدا و سيماي مازندران با آيت الله نظري ديدار مدير کل  جديد صدا و سيماي مازندران با آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در دیدار مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان این که عمر انسان سرمایه ای است که ثبات ندارد، گفت: عمر انسان دوام و پایداری ندارد و به همین دلیل باید در جهت خیر و نیکی سپری شود.

 

وی با بیان این که انسان تا می تواند باید خیر خواه و خیررسان باشد، افزود: سعادت و تعالی انسان در انجام کارهای خیر است.

 

استاد سطح عالی حوزه، مسؤولیت ها را امانتی برای خدمت به اسلام، انقلاب و مردم دانست و خاطرنشان کرد: در مسؤولیت هایی که بر عهده می گیریم تنها باید به دنبال خدمت و خیرخواهی باشیم.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه بر ضرورت توجه به مبانی دینی در همه امور تأکید کرد و گفت: عمل به دین مهم ترین راه حل مشکلات جامعه بشری است.

 

وی شهوت و غضب و عقل و دین همواره رو بروی هم قرار دارند، افزود: نباید بگذاریم خدای ناکرده در مسؤولیت ها شهوت و غضب جایگزین عقل و دینی شود.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه با بیان این که در نظام اسلامی برخی مسؤولیت بسیار حساس و اثرگذار هستند، خاطرنشان کرد: صدا و سیما که وظیفه انتقال اخبار، گفتار و اطلاعات به جامعه را دارد باید بیشتر توجه کنند که عقل و دین در کارهای آنها حاکم باشد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با تأکید براین که انسان در همه امور مسؤولیت ها باید به دنبال جلب رضای الهی باشد، تصریح کرد: اگر بشر به خداوند متعال اعتقاد داشته و در مسیر رضای الهی گام بردارد به حتم خداوند نیز حمایت خواهد کرد.

 

وی با اشاره به این که مفهوم بندگی در جلب رضایت خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: رفاه، پیشرفت و سعادت همه در بندگی خداوند متعال خلاصه شده است که در سایه اسلام، قرآن، بیانات ائمه معصومین(ع) و همچنین علما و فقهای دینی حاصل خواهد شد.

 

استاد درس خارج فقه اصول حوزه با اشاره به این که خوشبختانه امروز احکام متعالی و ارزشمند دینی در ایران حاکم است، افزود: کشورمان امروز دارای مقامات دینی به ویژه رهبری معظم است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که بنده به رهبر معظم انقلاب اسلامی ارادت ویژه و خاصی دارم، تصریح کرد: ایشان علیرغم جایگاه ارزشمندی که دارند همچنان از زهد مالی و کف نفس برخوردارند و این بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با بیان این که راه پیشرفت و تعالی حرکت در صراط مستقیم است، خاطرنشان کرد: دین نخسه ای جامع برای رشد، بالندگی و پیشرفت است.

 

استاد سطح عالی حوزه با تأکید بر این که یک مسؤول در جایگاه و مقامی که قرار دارد نباید تنها به رأی خود عمل کند، افزود: تنها راه رسیدن به هدف عالی بهره گیری از دین به عنوان یک نسخه جامع و کامل است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات