۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۴۲۴۷۱
در پاسخ به اهانت نشریه فرانسوی؛

نمازگزاران سنندجی راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند

خبرگزاری رسا ـ در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم(ص) همزمان با سراسر کشور مردم سنندج راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.
تجمع اعتراضي در محکوميت اهانت به ساحت پيامبر اسلام(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، راهپیمایی مردم سنندج در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) امروز پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور از مقابل مسجد جامع به طرف میدان انقلاب این شهر برگزار شد.


اقشار مختلف مردم متشکل از مسلمانان اهل سنت و اهل تشیع در اجتماعی اعتراض‌آمیز بار دیگر بر اتحاد و انسجام همه مذاهب اسلامی در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان تأکید کردند و خواستار مقابله جدی کشورهای اسلامی در برابر این توطئه‌ها شدند.


شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» «مرگ بر فرانسه» اقدامات موهن دشمنان اسلام علیه مقدسات اسلامی و توهین اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

 

نمازگزاران سنندجی با سردادن شعارهای «لبیک یا رسول الله، فداک یا رسول الله»  عشق و ارادت خود را به پیامبر نور و رحمت(ص) ابراز کرده و خوستار برخورد قاطع جامعه جهانی با این اقدامات موهن دشمن شدند.


نمازگزاران سنندجی با حمل‌کردن پارچه‌نوشته‌هایی به زبان‌های فارسی، کردی، عربی و انگلیسی و سردادن شعارهای ضد اروپایی در کنار صفوف متحد مسلمانان اهل سنت و اهل تشیع راهپیمایی امروز را به اجتماعی بزرگ علیه اهانت‌کنندگان و هتاکان به مقدسات اسلامی تبدیل کردند و بار دیگر ارادت و محبت مردم متدین کردستان به ساحت مقدس رسول‌الله(ص) را به جهانیان نشان دادند.


شایان ذکر است، همزمان با شهر سنندج در سایر شهرهای استان کردستان نیز نمازگزاران با حضور در میادین و معابر اصلی شهر عشق خود به پیامبر اسلام را نشان داده و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند./967/پ203/ب6

ارسال نظرات